Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=53096

:evil: Jeg blir så rasende av å lese slikt at jeg nesten spyr :evil:

" Den 5 år gamle asiatiske jenta fikk store problemer etter utukten, med spiseforstyrrelser, søvnproblemer og angst. Hun var bare fire år da overgrepene begynte "

HERREGUD !! Så får han 2år i fengsel ??

Å dømt til å betale en erstatning på 50.000 kroner ??

Stakkars jente.. Ikke nok med at hun er på asylmottak,

men så skal hun utsettes for det her å ??

Jeg får så lyst til å.................

Videoannonse
Annonse
Gjest indiangranny
Skrevet

De skulle vært kirurgisk kasterert de menn som holder på med slikt. :evil: :evil: :evil:

Skrevet

Lovverket her i landet er HELT på trynet. :evil:

Man får jo ikke mer for slike ting

De skulle vært kutta ballene av og tvunget å spise de etterpå.

RART hun fikk problemer gitt. :roll: 4 år... Slike ting gjør meg også rasende sint!!!! :evil:

Om du svindler noen, ja da er straffen flefoldige år .. vet ikke eksakt jeg da men jeg leste om en som fikk 5 års fengsel.

Personlig ser jeg det som LIIIITT mer alvorlig å voldta og ødelegge livet til ett lite barn.

Mange barn blir ødelagt innvendig av slike overgrep.. Så to år er en STOR VITS.

Hadde det vært feks USA hadde han nok fått livstid, og det støtter jeg fullt ut. :Nikke:

Det er den værste kriminelle handlingen en kan gjøre, etter min mening.... :kjempesinna:

Skrevet

Det er synd å si det. Men de aller fleste menn eller kvinner (der er faktisk en ganske stor andel kvinner og) som forgriper seg på barn får ikke noe straff i det hele tatt. Så to år er etter forholdene mye. Selv om de egentlig skulle blitt dømt til kastrering og å bo på en øde øy med bare menn resten av sitt liv.

Det er helt tragisk og helt vanvittig og tenke på.

Velger likevel å se den positive siden av det - at EN ble dømt. Jo flere som blir dømt jo lettere blir det for alle de andre som lever i en slik situasjon og komme ut og frem slik at de kan få hjelp. Og da håper jeg jammen at strafferammen kan utvides til noe som er litt mer i samsvar med forbrytrelsen de har begått...

Tragisk er det.. :murvegg:

Skrevet

To år er ingen ting for og ødlegge livet til noen. Men norge synes vel det er viktigere og putte de som gjør andre småting, i fengsel, enn noen som tvinger igjennom sex med barn. Men jeg blir ikke overrasket over hvor liten straff han får, synes det høres ut som potet landet norge.

Når jeg var yngre synes jeg det var helt riktig og skulle kasterere disse menneskene, men jeg synes bare det blir for dumt. Hvis man ikke eier såpass innlevelses evne at man skjønner hvilken konsekvenser slike hanslinger vil ha på den man mistbruker er man syk. Man trenger ikke fengsel, der de får god mat og har det bra, de trenger en egen institusjon med andre likesinnende. Et sted der det bare finnes inngangsbillet og ikke er mulig for utreise igjen. Mennsker som ødlegger livet til noen andre på denne måten burde få sitt eget liv ødelagt.

Kasterasjoner og avliving blir liksom for enkelt. De kan få bruke resten av livet sitt på og tenke over hva de har gjordt, og så kan man bare håpe de inser hvor jævelig det er og at de må leve med den gnagende samvittigheten resten av livet.

Skrevet

Stakars jente. :cry: MAnnen skulle vært kuttet av edlere deler! :kjempesinna:

Gjest salma
Skrevet

Maaaaange år med tvungen behandling i fengsel, og tvungen kjemisk kastrering! Og en bønn hver kveld for at han ikke møter en sinna meg i ei mørk bakgate :evil:

Gjest gotthard
Skrevet

men når han som blir kaldt norges beste advokat har gjort det til en æressak og beskytte slike så blir straffen lav , om noen ....

om noen hadde forgripi seg på ungen minn så børr den personen håpe på resten av livet på isolat,,,,,,,han ville få en grufull død...

norge er slik at du ikke skal tenke på oferet men på den stakaren som sikert har hat en vond barndom og derfor må slippe billi unna..

lovens strengeste straff + lit til skulle straffen vært , dvs ca 59 år i evig tortur

Gjest sexysadie
Skrevet

kastrer slike typer og tving dem deretter til å ete sitt eget stell...

Skrevet

Hadde noen gjort noe sånt med mine nærmeste tror jeg de kan begynne å løpe for da er det fram med hagla.. Tror de skulle fått kappa av seg tissen selv og spist den mens jeg sikta på personen..

Kommer akkurat fra praksis. Jobber med å plassere ei jente med store psykiske skader etter overgrep fra mor. Sin EGEN mor! Mor blir ikke straffet da. Typisk!!!

Skrevet

Det skjer mye tragisk. og jeg tror det er mange overgripere som slipper unna dessverre. og som omsorgsoperson tror jeg det er vanskelig og se, men ikke kunne bevise. jeg er fast bestemt på og bli barnevernspedagog og jobbe i barnevernet etter hvert. for de svakeste i samfunnet vårt barn, og mennesker med utviklingsheminger trenger sterke talspersoner. og det tror jeg at jeg kan bli. og jeg ser me urettferdig, og jeg vil kunne gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...