@lfa Skrevet 27. mars 2003 #41 Skrevet 27. mars 2003 Vi er forhåpligvis snart lykkelig eiere av nesten like denne bilen bare mye finere utvendig! http://www.chevrolet.com/suburban/images/f..._video_fwof.gif Men pr. idag er vi ikke så lykkelig eier av Opel Astra Hmmmpf... Jeg er ikke misunnelig.... Neeeeiiiida... En sånn bil er det jo jeg også vil ha... Vil! Vil! Vil! Hva koster den i Sverige? Kjører en Jeep Grand Cherokee, jeg... (sambo sin, men jeg får låne den så ofte jeg vil). Bare i en annen farge.... Og et par år eldre... Men minst like fin.
Gjest Embla s Skrevet 27. mars 2003 #42 Skrevet 27. mars 2003 Stor og fin med plass til mye.... Og det går så fort! :D
Marianne Skrevet 28. mars 2003 #44 Skrevet 28. mars 2003 Vi har en L300 kombi 98 mod med masse god plass til barn, hund osv. Så har vi en pajero sport 2000 mod. Så fornøyd er jeg ja
Gjest Scarlet Skrevet 31. mars 2003 #45 Skrevet 31. mars 2003 Jeg har en svart Mercedes E220. Kjempegod bil!!
Tiriltunge Skrevet 1. april 2003 #46 Skrevet 1. april 2003 83-modell Audi 80. Starter sjelden om vinteren, men nå er det snart mildt nok til at den kan suse rundt på veien igjen. Hurra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå