Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, det er ikke måte på hva jeg kommer på å "forske" på, men jeg tenkte det kunne være en gøyal tråd jeg da....

Hva slags bil eier/disponerer/låner du?

Bare lurer jeg :P

Videoannonse
Annonse
Gjest gotthard
Skrevet

akkurat nå er det en gammel rusten sierra , så lenge skillta blir sittende så holder den

Skrevet

jeg har ikke bil ennå men jeg skal kjøpe meg en diger svart RR om noen år :kul:

Skrevet

He he...i iveren etter å poste glemte jeg å si at jeg har en 95 modell OpelAstra 1.7TD st.vogn... :lol:

Skrevet

Jeg er i "besittelse" av en hvit Opel vectra TDI -92 mod, og en svart Toyota celica 1.8 -97

(Sistnevnte skal vel selges, om jeg har forstått Bananmannen rett, men hvem vet når det skjer da...)

*klem*

(Du er forferdelig nysgjerrig, egentlig - men hva sier vel det med meg (oss) som svarer???) :ler:

Skrevet

Disponerer en Audi A6 st.vogn. Bra bil,god å kjøre.

Skrevet

Jeg har ikke lappen engang, men jeg holder på! Kommer til å kjøpe meg en bil som ikke er alt for gammel og som er sikker og god å kjøre.

Gjest indiangranny
Skrevet

Jeg har en sølv grå Toyota Carolla 1990 modell,i tipp topp stand. :D

Skrevet

En Audi A4, 2001 modell blåsvart metallic

Skrevet

Jeg har en Vitara varebil jeg. Med 4-hjulstrekk og koppeholdere (meeget viktig med koppeholdere). Den ble født i 2000 tror jeg..

Husker aldri hvilken modell det er jeg.

Men den er god å kjøre, har plass til masse og mangler alltid vindusspylervæske.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg eier en liten, rød Nissan micra. Den er godt voksen, men duuu så god...Jeg er veldig glad i min lille bil, men den begynner dessverre å bli litt...hvordan skal jeg si det...litt preget av alderen...

Men alder spiller ingen rolle for meg - jeg er like glad i den uansett. :hjerte: Håper jeg har den i mange år til - først og fremst for at jeg er så glad i den, men også fordi jeg ikke har 5 øre til å kjøpe meg en ny for... :lol:

Skrevet

Jeg disponerer en svart Toyota Celica 2.0. 90-modell. Er kjæresten min sin, men det er jeg som bruker den mest da 8)

Skrevet
En Audi A4' date= 2001 modell blåsvart metallic

Humm. Høres ut som om du har samme bil som samboeren min :) De er kjempefine!

Jeg har selv ikke førerkort, men jobber med saken... Må jo nødt til å ha lappen, føler jeg. Blir lite jobber på meg hvis jeg ikke kan kjøre, har jeg funnet ut av...

Jeg har utrolig lyst på en New Beetle :

http://www.volkswagen.no/tekniske_data/new_beetle/

*Sukke* den er utrolig snerten og schnasen.... gjerne i en metallic grålilla eller mørkeblå eller grønn....

Ellers er det endel fine Golfer og jeg drømmer også om Audi A3, Audi TT og Rover og MG biler....

Men det blir nok et eller annet til rundt 20-25 000..... Sånn med det første....

Skrevet

Når jeg er hjemme i Nord disponerer jeg en mørkegrønn Opel Omega stasjonsvogn. Deilig bil å kjøre.

Ellers har sambo en gråblå BMW.

Skrevet

Jeg har en gammal Toyota Corolla 86 modell. Den beste som finnes. hehe - jeg er så utrolig glad i den bilen, det svikter aldri. Og jeg tror ikke jeg finner en så god bil igjen :-? Og nå begynner den å bli så gammel... Men går gjør den fortsatt, så det suser. Go bil er det. Ellers heter den Sofie da.. Skinner i sola, rød og fin.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har gått til innkjøp av en ny "Mazdarati!" - eller Mazda 6 :sjarmor: som den offisielt heter. Stasjonsvogn og greier, dæven så voksne vi er! :ler:

Ellers har vi en hauggammel Ford Fiasko som "reservebil" dersom vi er på tur på hver vår kant. Den som skal kortest vei "vinner" Ford'en!

VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

:briller:

Skrevet

Vi (sambo) er den "heldige" eieren av en rød VW Corado... Den nyeste modellen doh.. Husker ikke sånn... årstall i farta.. Tror den er 10år elns..

(Eneste jeg liker med den bilen er de automatiske selene)

Skrevet

Nissan Serena Generation, innkjøpt m tanke på å ha god plass når vi ragger rundt på tur, enten i Norge el resten av Europa. Kan frakte opptil åtte personer i den, og i hånvending, smakk-smakk, så henger du setene på veggen (kan selvfølgelig også monteres av) hvis du f. eks. skulle ha større behov for å frakte en haug m sykler enn en haug m familie, unger, venner el hvem d nå måtte være....Den tilfredsstiller alle våre behov (transportbehov.....) og jeg kunne ikke tenke meg noen annen bil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...