Salt Skrevet 26. mars 2003 #1 Skrevet 26. mars 2003 For tiden driver jeg og vurderer om jeg skal begynne med yoga, har derfor et par spørsmål til "de drevne" av dere, som hvor dere lærte dette, om dere synes det hjelper, hvorfor/ hvorfor ikke osv. Erfaringer og synspunkter mottas med stor takk :D
Nitha Skrevet 27. mars 2003 #2 Skrevet 27. mars 2003 Jeg skal absolutt ikke skryte på meg å ha mye erfaring med yoga, men jeg er en flittig bruker av ei bok som heter Stress ned med yoga. Boka har flotte trinn-for-trinn-bilder i følge med gode forklaringer, og mange ulike serier. Jeg synes det er deilig å dra fra ei dyne foran peisen, sette på rolig musikk og kose meg med denne type trening. Men dersom du ikke har vært borti særlig trening eller yoga tidligere, er det nok lurt å få veiledning til du har lært en del av det grunnleggende. En kan jo fort bli litt ivrig, og kanskje tøye det litt vel langt, bokstavelig talt, når en setter i gang på egenhånd. Jeg trener mye i tillegg, så det er vanskelig å peke spesifikt på effekter av yoga, men jeg synes det gjør godt både for kropp og sinn. Husker ikke helt hvem som har gitt ut den boka jeg nevnte, men jeg så den var priset ned under Mammut-salget. Lykke til! Nitha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå