Gå til innhold

Busstur for DE LYSTIGE ENGLER !!

Pludre

Anbefalte innlegg

Skååååål, Tuva.

Jeg har "bare" cappucino, men gleder meg til pærekaffe på bussturen.

Skravla rosaengel.gif

"Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-04-03 21:43 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*puster og peser og bærer en masse poser med PæreBrusflasker oppover bakken til bussholdeplassen*

Være med jeg også?

Koster bussbilletten mange PæreBrus?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Her kommer en liten oppdatering fra deres ærbødige bussjåførengel icon_biggrin.gif

Vi har allerede 12 påmeldte, og ergo er det masse plasser ledig icon_biggrin.gif

Det er bare til å melde seg på ! Det blir avreise søndag formiddag klokken 1200 icon_biggrin.gif

Alle spør hva det koster, det er jo SELVFØLGELIG gratis !!!! Jeg kan da ikke ta betaling av dere ?? !! icon_eek.gificon_eek.gif

Alle er hjertelig velkommen icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Og er det noe dere lurer på må dere bare spørre !! icon_biggrin.gif

PS: Vi trenger noen som kan guide oss, jeg må jo holde meg på veien !! icon_smile.gificon_smile.gif

Håper flere vil bli med, det er 50 seter i bussen min med gullivinger på !!! icon_smile.gif

Med ærbødig hilsen deres ydmyke bussjåfør !!

Pludre icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Smil til verden og den smiler til deg !!1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-04-04 19:44 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann hoppsann Pludre! icon_smile.gif

Koster det ikke noe for bussturen???!! icon_eek.gif

Du er jammen meg en virkelig ENGEL!!! icon_wink.gif

Du skal hvertfall få førstesmaken på PæreKaffen, som jeg skal ha med!!

*zkåler foreløpig i PæreBrus*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære engler!

Jeg er selvfølgelig klar for "The magical mystery tour"!

Hele gjengen blir vel steine på eknosyre tenker jeg, he, he!

Håper sjåføren ikke bommer på "Pæreporten", eller forresten vi skal vel holde oss inne i paradiset vårt, eller hva?

hilsen og klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God aften!

Jeg vil ikke være medlem av deres tvilsomme organisasjon, men jeg tar gjerne bussen om den stopper ved Nasjonalteateret!

med vennlig hilsen

Hilb@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyst ærede Hilb@!

Takk så meget for sist; jeg mener vi har møtt hverandre ved en tidligere anledning?

Det er dessverre ikke rom for så mange høykulturelle innslag i vårt lille men tvilsomme fellesskap.

Skulle vår bevingede buss mot all formodning likevel komme til å forville seg ut av den smukke gullepleskogen - noe vi anser som rimelig usannsynlig pga vår eminente bussjåfør Pludre's utmerkede stedssans - vil vi selvfølgelig og uten tvil stanse for å plukke Dem opp utenfor Nationalteatret.

Håper De har forståelse for at bussen sannsynligvis ikke vil passere Deres stoppested, da vi regner med en fortryllende dag med rikelige mengder ekno og pærebrus i den fortrollede Gullepleskogen.

Skulle De komme til å ombestemme Dem, er De selvfølgelig hjertelig velkommen til å søke om opptak i vår tvilsomme organisasjon.

Med vemmlig hilsen

mengihetens øverste leder

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif

Vi skulle hatt ett engleteater, folkens! Kanskje Hilb@ kunne være engleteatersef? Hva synes du, mamma? icon_wink.gif

Jeg kan dessverre ikke være med på tur søndag, da legen min har forbudt meg å kjøre buss av hensyn til balansenervene i ørene mine! icon_eek.gificon_eek.gif

Håper på referat mandag...hint, hint. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært en god ide, Lille!

Tror egentlig Hilb@ kunne tenke seg å bli medlem i De Lystige Engler, men hun føler nok at det er litt under hennes verdighet!

Skal jammen nevne det for henne neste gang jeg ser henne, og spørre om det er noe hun kunne tenke seg.

Fint at vi har sånne kreative sjeler i menigheten vår, Lille!

Keep up the good work!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ække medlem jeg......kan jeg bli med da a??

Kan godt betale litt å jeg....... Men kan du reserve plass helt foran i bussen, da jeg har veldig lett for å bli bilsyk..og kvalm...og da blir bussturen så ekkel....

Jeg tar med ekstra lys-PÆRER jeg....i tilfelle!

*en bussjåfør, en bussjåfør det er en mann.../unnskyld...en dame med godt humør, og har han (æsj, hun) ikke godt humør så er hun (yes) ingen bussjåfør. en bussjåfør, en bussjåfør - det er en dame med godt humør*

Hilsen Usikker icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må gjerne bli medlem hos oss, Usikker!

Veldig koselig!

Men du trenger ikke betale noe, bare du vil bli medlem i vår lystige menighet, så er alt gratis og blir dekket av kollekten!

Kan jeg føre deg opp på våre medlemslister?

Som usikker engel, eller vil du ha en annen stilling?

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - å takk.

Jeg vil gjerne bli medlem, ja - du kan føre meg opp som Usikker Engel. Går det an å stige i gradene - det jeg altså da mener altså, kan jeg oppgraderes til Sikker Engel??? Litt på sikt altså??? icon_confused.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få stillingen som overbevist og skråsikker engel i kveld, om du vil, Usikker!

Bestem selv!

Hjertelig velkommen skal du være!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Noen som har oversikten over hvor mange som er påmeldt nå da icon_eek.gif !!

Jeg har mistet litt oversikten og kommet ut av tellinga * teller inni seg* *en, to, tre, fem, oisann, det glippa det igjen gitt icon_eek.gif *

Noen som kan hjelpe bussjåføren deres med å telle ?? icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Håper enda flere vil være med ! Og jeg er spent på den Pærekaffen og Pærevaflene dere har lovet meg !!

PS: Det er ingen begrensninger på hvor mye ekno og pærebrus dere tar med dere !! icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Hilsen deres ydmyke bussjåførengel PLudre icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...