Pludre Skrevet 2. april 2002 #1 Skrevet 2. april 2002 Hei Er det noen som har lyst til å være med på en sightseeing her oppe i vårt store englerike innefor Pæreporten ?? Jeg setter bussen min med gullvinger til disposisjon neste søndag ! Noen som vil være med ?? Påmelding skjer her inne på denne tråden Håper på stor interesse !! Husk først til mølla prinsippet gjelder Pludre, deres ydmyke bussjåførengel !! _________________ Smil til verden og den smiler til deg !!1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-04-03 01:16 ]
Litago Skrevet 3. april 2002 #2 Skrevet 3. april 2002 Jeg skal gjerne ha en billett for en voksen ku takk. Hvor mye koster det??? Litago
Væren Skrevet 3. april 2002 #3 Skrevet 3. april 2002 Flott initiativ, Pludre! Vil gjerne ha en billett for en voksen vær. Gleder meg til turen, har ikke sett gullepleskogen fra buss før!!! 12
Linnda Skrevet 3. april 2002 #4 Skrevet 3. april 2002 Busstur, JIPPI!!!!!!!!!! Jeg vil veldig gjerne få være med. Å så kos det skal bli å få se gullepleskogen for første gang!!! *drømmer meg bort* Hva koster en bilett for en psykologengel da???? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, Pludre du er vel go!!! Masse knuseklem fra,12
HMSP Skrevet 3. april 2002 #5 Skrevet 3. april 2002 Jeg vil og! (Noen må jo ta seg av eventuell bilsyke hos alle dyrene). Jeg kan også lede allsangen så blir vi bedre kjent. Klem til deg Pludre ,-) 12
Kreps Skrevet 3. april 2002 #6 Skrevet 3. april 2002 Jeg vil gjerne være med:) (håper hun får en billett) hvor mye koster det ??12
Tyren Skrevet 3. april 2002 #7 Skrevet 3. april 2002 Busstur gjennom gullepleskogen!! Fantastisk, vannvittig bra ide! Jippii - katte-engelen melder seg sporenstreks på og slurper i fornøyd i seg pærebrus.... 12
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #8 Skrevet 3. april 2002 Jeg vil og!!! Billett til "voksen" trollkyndig engel, hva koster det?? Hva betaler vi med? Ekno? Gullskjell? Gleder meg til busstur!!! 12
smil Skrevet 3. april 2002 #10 Skrevet 3. april 2002 Jeg også vil være med!! En billett bestilles herved. Tar med pærekake. (Den er kjempegod. Hemmelig oppskrift, men kan røpe at den inneholder pærebrus.) Gleder meg til søndag! Smil fra smil .
Melian Skrevet 3. april 2002 #11 Skrevet 3. april 2002 *burp* unnskyld, det ble litt vel mye igår... jeg tenkte *raap* det var min oppgave å guide dere ærede medlemmer i gullepleskogen hvor jeg bor. Det er jo ikke så ofte jeg er på tur utenfor skogen, så når dere først kommer så vil jeg gjerne være der... men dessverre skal jeg den dagen på ekno og pærebrus-avvenning... er det noen som kan fylle inn for meg som guide?12
Gjest Tristessa Skrevet 3. april 2002 #12 Skrevet 3. april 2002 Jeg og vil! *slenger i seg mer pærebrus* Er det lov å drikke pærebrus på bussen? Lover å ikke søle på setet! 12
@lfa Skrevet 3. april 2002 #13 Skrevet 3. april 2002 Å neiiii.... jeg zkal ut å flyzze i flyzzemazkin søndag... Men jeg rezerverer to billetter i tilfelle flyzzeforzinkelzer... Det er det jo ztadig vekk... Ett voksent får og ett juniorfår... Noe ztøy fra junior fåret må medregnez.....
Væren Skrevet 3. april 2002 #14 Skrevet 3. april 2002 Vi takler litt ztøy fra juniorfåret, @lfa! Vil jo mazze gjerne ha deg, med, vet du! SNUPPA!!! Klem 12
@lfa Skrevet 3. april 2002 #15 Skrevet 3. april 2002 Hei Værdamebaben! Kozelig at du tåler litt ztøy. Zkulle forezzten bare mangle... Jeg vet ikke jeg, hvor mange ganger jeg har måttet putte zov i ro i ørene på grunn av ztøy fra menighetzkontoret, himmelzenga etc etc... Gleder meg til eventuell buzztur med alle menighetzenglene! 12
Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #16 Skrevet 3. april 2002 Jeg vill oxo være med..... Kan jeg hæ hæ hæ....?? Klemmizar fra 12
@lfa Skrevet 3. april 2002 #17 Skrevet 3. april 2002 Hei Lottemor! Klart du kan få være med på busstur! Ja ja ja!!! Er det ekko her? 12
Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #18 Skrevet 3. april 2002 jeg skal på buss tur..... lalalalalala tra lala **plystre** Ble bare så ivrig.... ***sorry*** 12
Skravla Skrevet 3. april 2002 #19 Skrevet 3. april 2002 Jeg vil også på busstur. Tar med vafler. Har forsket ut noen nye vafler i påsken - med pæresmak. Da har vi pærekake, pærebrus og pærevafler. Må nok stoppe på et fint sted i gullepleskogen, slik at vi kan ha piknik. 12
Linnda Skrevet 3. april 2002 #20 Skrevet 3. april 2002 Gleder meg zåååå mazze til buzzturen!!!!!!! Det zkal bli zåå morro!! Jeg kan forezzten ta med PæreKaffe!! Klarer meg ikke på buzztur uten kaffe!!! Noen zom vil zkåle med en vente-på-buzztur-zkål med meg??? Kozeklem fra, 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå