Gå til innhold

BigBrother.... holder de ut ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå har vi sett en stund på BB via internett her hjemme,-

ALLE klager og ALLE vil ut! Flere har dratt den siste tiden og jeg lurer på om dette er den dårligste organiseringen BB-ansvarlige har hatt. Ser ut som de har bommet litt når folk blir tiltaksløse og apatiske. Og dette med at de fattige der ikke har varmt vann og klær og mat! Synes det er overmåte idiotisk jeg. De to forrige gangene var faktisk bedre og det var da vel nok av intriger da ?

Hva gjør de hvis flere drar frivillig da ?

Kommer det inn nye eller blir de bare få allerede ?

Forøvrig håper jeg Halvor og Henrik blir stemt ut pronot! Makan til irriterende personer!

Noen som vet hvor mange dager de har igjen forresten ?

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får de ikke opp aktivitetsnivået, tror jeg neppe programmet går tiden ut uten at de henter inn noen nye personer.

Er enig i at årets utgave er dritkjedelig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei

De kjeder jo vettet av seg og har lite oppgaver.De kan jo ikke prate i det vide og det brede heller,en grense er vel det der også.Men jeg tror at det er noe nytt i BB konseptet og at de prøver å syke de ut.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg hørte på reklame for BB i dag at det kommer inn to stykker... Men jeg kan ikke garantere at dette stemmer, da jeg var fullstendig oppslukt i KG og ikke kan lastes for dette.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke fulgt med så masse, men vet at han der Julian gikk ut sist uke, har andre gått ut??

Jeg synes at BB i år en stor flopp og gidder ikke å se noe særlig utenom torsdag, og da bare for å se hvem som går ut.

Valget av deltakere har sviktet etter mitt syn, ingen av disse menneskene eier noen form for sjarm. Ingen finner på noe tull, ingen klovner som i fjor (les. Veronica), ingen som tar initiativ til å finne på noe gøy.

Nei, BB er avleggs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...