Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, det er ganske seriøst å være "forelsket" i en som befinner seg på andre siden av jordkloden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive et svar, men jeg gidder ikke fordi dette er altfor USAKELIG!

Gjest Anonymous
Skrevet

- må være samarbeidsvillig, orker ikke vanskelige MENN som skal ha det på dem sin måte hele tiden.

- må være grei å ha med å gjøre, HAN må respektere deg

- må være kreativ og godt humør, orker ikke sure fæle MENN som skal sutre hele dagen lang.

W

Heldigvis slapp jeg å tenke lenge her....Det var som om jeg skulle sagt det selv!

Mirabella

Gjest Gjesten
Skrevet

Eh, nå er ikke jeg så veldig "inn" i bibelen, men står det noe sted der at MANNEN er født til å være leder? I så fall, hvilken bok og hvilket kapittel?

KS :o

Skrevet
Jepp' date=' det er ganske seriøst å være "forelsket" i en som befinner seg på andre siden av jordkloden.[/quote']

skal det være en spøk eller?

jeg ble ikke forelsket i ham mens han var i australia, da vettu. det begynte mens vi bodde i samme by.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Waco ligner mer og mer på Dolemitè.

Milla

Gjest salma
Skrevet

Passer nok ikke sammen du og jeg da, Waco. Synd, jeg som hadde håpet :hoho::hoho::hoho:

Skrevet
Hei, mange av dere har preferenser på hvordan den perfekte partneren deres skal være, siden jeg er gutt så har ikke jeg så mange krav bortsett fra at hun;

- må være samarbeidsvillig, orker ikke vanskelige damer som skal ha det på dem sin måte hele tiden.

- må være grei å ha med å gjøre, hun må respektere deg og forstå at det er forskjell på gutter og jenter, og hadde det fra naturens side bestemt at kvinner er ledere, så hadde kvoteringsordninger vært beskrevet i bibelen.

- må være kreativ og godt humør, orker ikke sure fæle damer som skal sutre hele dagen lang.

W

..., men tror du at du kommer til å passe til den beskrivelsen "drømmedama" di har av "drømmemannen" sin.......? Det er vel også en ting og tenke på..... :-?

Skrevet

:hoho::hoho:

Kan ikke gjøre annet enn å le.

koldbruna :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...