Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, mange av dere har preferenser på hvordan den perfekte partneren deres skal være, siden jeg er gutt så har ikke jeg så mange krav bortsett fra at hun;

- må være samarbeidsvillig, orker ikke vanskelige damer som skal ha det på dem sin måte hele tiden.

- må være grei å ha med å gjøre, hun må respektere deg og forstå at det er forskjell på gutter og jenter, og hadde det fra naturens side bestemt at kvinner er ledere, så hadde kvoteringsordninger vært beskrevet i bibelen.

- må være kreativ og godt humør, orker ikke sure fæle damer som skal sutre hele dagen lang.

W

Ser dere noe kan være enkelt, har dere en trepunkts liste dere mener partnere deres må ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, mange av dere har preferenser på hvordan den perfekte partneren deres skal være, siden jeg er gutt så har ikke jeg så mange krav bortsett fra at hun;

- må være samarbeidsvillig, orker ikke vanskelige damer som skal ha det på dem sin måte hele tiden.

- må være grei å ha med å gjøre, hun må respektere deg og forstå at det er forskjell på gutter og jenter, og hadde det fra naturens side bestemt at kvinner er ledere, så hadde kvoteringsordninger vært beskrevet i bibelen.

- må være kreativ og godt humør, orker ikke sure fæle damer som skal sutre hele dagen lang.

W

Ser dere noe kan være enkelt, har dere en trepunkts liste dere mener partnere deres må ha?

...så ville kvoteringsordninger vært beskrevet i bibelen?

sliter med å ta logikken din jeg altså...

Skrevet

Ivanka, vet du hvilken logikk jeg sliter med? Det er den som heter "å holde seg til saken"

Hva slags partneregenskaper bør partneren til frøken ivankan ha da?

W

Skrevet

min drømmemann:

1. Behandle meg med respekt (så skal jeg også behandle han med respekt)

2. Masse humør (dersom man tar ting med et smil, så blir hverdagen så mye enklere)

3. Snill og grei på andre måter (Dette gjelder jo begge parter, selvfølgelig)

(*hah* - jeg klarte det jeg også, Waco) :hoho::hoho:

Skrevet

Kan vel bare si en ting jeg...

Jeg er ikke rett dame for deg Waco.

Gjest Anonymous
Skrevet
hadde det fra naturens side bestemt at kvinner er ledere' date=' så hadde kvoteringsordninger vært beskrevet i bibelen.[/quote']

"Sannelig, jeg sier dere! Den som skal sette sammen et styre i sin geskjeft må passe på at det forefinnes minimum 40 % av hvert kjønn. De overskytende 20 % kan anvendes slik dere eller Herren finner formålstjenlig.

Salige er de plattfotede, for de skal jevne jorden"

...eller kanskje ikke? I hvert fall er det betryggende å vite at du støtter deg til verdens mest solgte bok, Waco!

:ler:

Skrevet

Hei Trøffel.... det var vel heller myntet på den enkle forklaringen at hadde kvinner vært de fødte lederne ville det også vært nevnt i et eller annet sted i de 6000 sidene, u see? Den omhandler jo alt mulig annet, som f eks forbud mot kjønnslig omgang med dyr og andre problemstillinger som var på den tiden.

W

Gjest Anonymous
Skrevet

Jada, selv er jeg mest fascinert av den passusen der det slås fast at haren er et brutalt rovdyr.

:ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Er du sammen med disse irakrne du røyker sokkene dine ilag med i aften også??

Skrevet

(altså, jeg gidder ikke å diskutere bibelen. jeg betrakter ikke den som noen autoritet på noe som helst)

Hva slags partneregenskaper bør partneren til frøken ivankan ha da?

W

han bør ha jobb her! og det får han snart.

Skrevet

Jobb på nettet? Er det en virtuell venn du har i tankene?

Skrevet

nei, jobb i norge. blir litt sprø av å ha ham i australia.

Skrevet

Åja, det er så avstandsforelskelse greier, ja jeg skjønner.

Skrevet

foretrekker å kalle det avstandsforhold, siden avstandsforelskelse får meg til å tenke på sånn når man bare går rundt og aldri får ut fingern og ikke får fortalt noen at man liker dem og så blir det aldri til noe...

Skrevet

Nei det kalles begjær tror jeg. At man vandrer rundt å sender signaler som en påfulg påklistra valentineskort.

Avstandsforelske er en riktig betegnelse når typen er i australia.

W

Skrevet

nåja. det ene kan jo forsåvidt medføre det andre.

Skrevet

Siden det ikke er forelskelse som binder dere, hva er det da, økonomi?

Skrevet

ehm? kan du prøve å forklare hva du spør om?

Skrevet

prøver igjen... problemet er delvis økonomi, ja. men nå ser det ut til at vi skal få orden på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...