Kipa Skrevet 26. mars 2003 #1 Skrevet 26. mars 2003 plutselig så har fingrene mine hovna opp så veldig...hva kan jeg gjøre med dette? Får ikke på meg gifteringen engang
ragnalina Skrevet 27. mars 2003 #2 Skrevet 27. mars 2003 Er det noe du har spist? Mange får hovne hender av å spise salt (som samler vann i kroppen), og ei venninne får det av å drikke rödvin... Det er visst bare å vente på at det går over i så fall...
jordbær Skrevet 28. mars 2003 #3 Skrevet 28. mars 2003 Det er sikkert vann... Stikk innom helsekost. Der har de sånne... fjerne vann i kroppen tabletter. Var veldig plaget med dette tidligere. Uvalette fungerer bra. Forøvrig.. Vær forsiktig med salt mat..
Murvel Skrevet 29. mars 2003 #4 Skrevet 29. mars 2003 Vann i kroppen er nok mest sannsynlig. Men, hvis det ikke gir seg, bør du sjekke om du har dårlig blodomløp.
Lisle Skrevet 29. mars 2003 #5 Skrevet 29. mars 2003 jeg pleier å ha hovne fingre om morningen men det går heldigvis raskt over
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2003 #6 Skrevet 30. mars 2003 Er anklene dine hovne også? Da er det vannansamling........ :o Prøv KJERRINGROKK-URTE-THE, SOM FAKTISK VIRKELIG HJELPER DEG, på en naturlig måte!!!!!!!!!!!!! Du får den på helsekosten, merket heter Salus. Godd luck!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå