Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #21 Del Skrevet 27. mars 2003 Det måtte bare komme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 27. mars 2003 #22 Del Skrevet 27. mars 2003 Syns ikke man bør ha hatt flere sexpartnere enn forhold, jeg da... Det er jeg egentlig enig i. Selv om "uhell" nok skjer. Men syns det er en fin regel - så får heller det andre være unntakene som bekrefter regelen. Ville følt meg skitten dersom jeg skulle hatt en ny mann hver måned, det hadde ikke vært verdt det for meg ihvertfall. Ellers så går jeg fint et år uten sex og jeg da, så kanskje det er meg det er noe galt med... Men ser ikke det som noe større problem egentlig. Har jeg mann har jeg sex, har jeg ikke mann har jeg ikke sex - er min regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #23 Del Skrevet 27. mars 2003 Hva med de som aldrig møter kjærligheten da? Skal de ikke få litt kroppskontakt heller de da?? men være jomfruer hele livet og aldrig vite hvordan d er å elske med ett annet menneske (Jeg mener ikke å undervurdere onani for d er jo sex med ett menneske man virkelig elsker men dere skjønner hva jeg mener)¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2003 #24 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja, selvfølgelig, SS! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2003 #25 Del Skrevet 27. mars 2003 (den kom to ganger...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #26 Del Skrevet 27. mars 2003 For å finne ut om man har vært sammen med (for) mange, er d kùn en ting å gjøre; nemlig å ta "the Hore test Den går som følger X/(A-V-L)= Horefaktor X = antall partnere A = Alder V = Aldet v sexuell debut L = Antall år i langvarige forhold Høy poeng score = Hore Min score var 7, 59495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 27. mars 2003 #27 Del Skrevet 27. mars 2003 Det måtte bare komme.... Hehe - må le litt og når du står der og vifter med rompa og sier Måtte bare komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 27. mars 2003 #28 Del Skrevet 27. mars 2003 For å finne ut om man har vært sammen med (for) mange, er d kùn en ting å gjøre; nemlig å ta "the Hore test Den går som følger X/(A-V-L)= Horefaktor X = antall partnere A = Alder V = Aldet v sexuell debut L = Antall år i langvarige forhold Høy poeng score = Hore Min score var 7, 59495 hvordan definerer du 'høy'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. mars 2003 #29 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja, det lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 27. mars 2003 #30 Del Skrevet 27. mars 2003 Hva med de som aldrig møter kjærligheten da? Skal de ikke få litt kroppskontakt heller de da?? men være jomfruer hele livet og aldrig vite hvordan d er å elske med ett annet menneske (Jeg mener ikke å undervurdere onani for d er jo sex med ett menneske man virkelig elsker men dere skjønner hva jeg mener) Selvfølgelig skal dem og få ha sex. Men hvorfor lmå det være en ny mann hver gang? Kan du ikke ligge med samme mann flere ganger heller? Da har du på en måte et slagt forhold til ham - og da kan det jo tilogmed kanskje utvikle seg til følelser på sikt. Men - vi er vel forskjellige. Jeg kunne ikke tenke meg det og vilel faktisk foretrukket og gå uten sex heller enn å ha ligg en gang i mellom. Så da er det kanskje vanskelig for meg å sette meg inn i en situasjon der vedkommende syns sex med ukjente (eller nye sånn..) er det samme som å ha sex med en du kjenner. Gode kompiser derimot er jeg ganske enig i. Det syns jeg er en bra løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #31 Del Skrevet 27. mars 2003 Ivanka og KaTTastrofe Ta testen da. Og svaret på spørsmålet blir: Intet tall er for høyt så lenge man selv kan stå inne for d. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. mars 2003 #32 Del Skrevet 27. mars 2003 Ivanka og KaTTastrofe Ta testen da. Og svaret på spørsmålet blir: Intet tall er for høyt så lenge man selv kan stå inne for d. Trenger ingen test for å se om jeg kan stå for mine handlinger. Uansett så er nok tallet mitt langt lavere enn ditt, SS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #33 Del Skrevet 27. mars 2003 D kan godt være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 27. mars 2003 #34 Del Skrevet 27. mars 2003 ligger litt over halvparten av deg, ss. men jeg mistet tellinga på ett eller annet tidspunkt, så jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #35 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg mener ikke at de som bare har hatt en og fremdeles er sammen med ham skal hive ham ut fordi de må prøve noe nytt; Forhåpentligvis er de menn de er sammens med for deilige til det.......(?)men hvorfor fordømme oss som velger annerledes?? Hvorfor skal jeg renne rundt og begrense meg selv når jeg treffer en fyr å får lyst på ham og vi drar hjem og koser litt?? Idag hvor kvinner & menn er frie til å gjør hva de vil uten at ting trenger å ende opp med en hylende baby eller infiserte eggstokker er d vel ingen grunn til å inneha den holdningen om at den el den personen har vært sammen med for mange. Selv om man nyter sex for sexens skyld så kan man jo være seriøs i ett forhold. Personlig så synes jeg ikked er antall sexpartnere som gjør ett menneske billig; men hvilke motiv de har for å gjøre d. Har man ligget med 200 stk fordi man følte seg presset til d så erd i mine øyne langt mere billig enn ett menneske som har dyrket sex av ren skjær lyst og graskap. Man må følge sine lyster; er jeg sulten så eter jeg; er jeg trett; sover jeg og når jeg er gra så puler jeg. Så enkelt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå