Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2003 #1 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg satt å tenkte på at hvis man har vært til sengs med 1 fyr i måneden i 10 år så har man hatt 120 sexpartnere. Tallet høres stort ut for mine ører men på den annen side synes jeg at sex 1 gang i måneden for en singel er for lite . Vet ikke hvor jeg vil hen med det, d var bare en tanke jeg fikk..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #2 Del Skrevet 26. mars 2003 Fascinerende anvendelse av matematikk, SS! Må innrømme at jeg ikke har tenkt slik på det, men du har jo helt rett! KAnskje vi kan samle oss om en felles anbefaling om å være/havne i et fast forhold - slik at man relativt kjapt kan passere 120 ganger med den samme partneren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 26. mars 2003 #3 Del Skrevet 26. mars 2003 Vel, sex kun 1 gang i måneden fast i en 10 års periode høres ikke særlig mye ut men hvis det det skal være med en ny partner hver gang, altså totalt 120 partnere i denne perioden, ja da blir det for meg annerledes. Vet ikke helt hvor grensen går for meg før jeg syns det blir "for mange" partnere, men en ny for hver gang man har sex måned etter måned hadde ikke passet min personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2003 #4 Del Skrevet 26. mars 2003 Syns ikke man bør ha hatt flere sexpartnere enn forhold, jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 Trøffelhelten Man hadde nok kommet oppi 120 stk samleier relativt kjapt m en elsker el kjæreste. På den annen side. Man kan ha forskjellige meninger hvorvidt den single er en mann eller en kvinne: Mannen har gjort noe som de fleste menn vil , men de færreste kan. Kvinnen har gjort noe de fleste kvinner kan men ett fåtall vill Med mindre de virkelig elsker menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg satt å tenkte på at hvis man har vært til sengs med 1 fyr i måneden i 10 år så har man hatt 120 sexpartnere. Tallet høres stort ut for mine ører men på den annen side synes jeg at sex 1 gang i måneden for en singel er for lite . Vet ikke hvor jeg vil hen med det' date= d var bare en tanke jeg fikk..... Kan være enig med at sex en gang i måneden er lite. Men på den annen side syns jeg at å ha en NY sexpartner en gang i måneden er alt for mye. Hva med å ligge med samme mann en periode? Vet ikke, syns bare det ble et hyppig skifte av partner, spesielt hvis det er over en lang periode. At slik skjer imellom er jo sikkert ganske vanlig da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2003 #7 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg snakker ikke om å skifte partner en gang om måneden. Det jeg snakker om er engangsknall - 1 om måneden.... Da kan man jo ikke si at man har hatt mye og utskeiende sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #8 Del Skrevet 26. mars 2003 Mannen har gjort noe som de fleste menn vil , men de færreste kan. Kvinnen har gjort noe de fleste kvinner kan men ett fåtall vill Det verste er at akkurat dét nok er plagsomt sant - jeg tror ikke jeg hadde klart å nedlegge en haug med kvinner på kort tid om jeg aldri så gjerne ville... (hvilket selvsagt KAN skyldes at jeg er blekfet med hentehår og fyrstikktiss kombinert med en pågående mangel på sjarm og stil) Men jeg står fortsatt ved min "oppfordring" ovenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2003 #9 Del Skrevet 26. mars 2003 Aricept Er ett samleie pr måneden i ti år mye sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2003 #10 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvordan er d de sier d i American Pie; Jenter dividerer deres tall med tre og gutter ganger med tre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. mars 2003 #11 Del Skrevet 26. mars 2003 ho ho. jo, da hadde jeg vel nærmet meg et tall jeg turte gå offentlig ut med... hvis jeg dividerte med tre.... faen, for en dobbeltmoral jeg besitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. mars 2003 #12 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvor mange er for mange? Den dagen du selv begynner å tenke på at du har hatt for mange, så har du vel hatt for mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. mars 2003 #13 Del Skrevet 27. mars 2003 Kan man ikke bare kose seg uten å være så fordømt bekymret for hva andre vil mene og tro....? Artig regnestykke er det allikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 27. mars 2003 #14 Del Skrevet 27. mars 2003 Så lenge man beskytter seg spiller det vel strengt tatt ikke så stor rolle om man har sex med 120 partnere eller en spør du meg. For mye av det gode er dobbelt så godt! (gammelt jungelord) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #15 Del Skrevet 27. mars 2003 Dette sitatet fra Mae west er heller ikke til å forakte: For mye av d gode må bare være deilig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 27. mars 2003 #16 Del Skrevet 27. mars 2003 Syns ikke man bør ha hatt flere sexpartnere enn forhold' date=' jeg da... [/quote'] Ikke helt enig i den, av ulike årsaker Men man kan da vel ha masse sex med samme person uten å være i et forpliktende forhold? Eller er det bare jeg som synes det er kjekt med "gode kompiser"? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #17 Del Skrevet 27. mars 2003 D er ikke bare du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 27. mars 2003 #18 Del Skrevet 27. mars 2003 Eller er det bare jeg som synes det er kjekt med "gode kompiser"? 8) det er fler av oss, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 27. mars 2003 #19 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg snakker ikke om å skifte partner en gang om måneden. Det jeg snakker om er engangsknall - 1 om måneden.... Da kan man jo ikke si at man har hatt mye og utskeiende sex... Vel jeg regner vedkommende du har engangsknall med en gang i måneden for din partner i det aktuelle samleiet jeg da. OG jeg syns det er alt for mye. Vi er jo forskjellige, men etter mitt syn er det billig. Sorry... Da hadde jeg heller fått meg en dildo eller gått uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2003 #20 Del Skrevet 27. mars 2003 Hehe...har venta LEEENGE på den der! Stå på, du! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå