Brian Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg er personlig man selv. Men ikke redd for å innrømme at men tenker kort til tider. Vi er rett og slett griser. Er det fordi vi har fått utdelt for lite blod av Gud slik at vi ikke kan tenke med begge hodene samtidig?? At den ene delen kobles ut mens den andre aktiveres?? Kanskje løningen på utroskap og dagen derpå flauser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har også erfaring med at dere menn tenker litt kort noen ganger. Ofte blir ting glemt veldig fort her i huset. Vi kan diskutere og komme frem til at han burde lage middag mer enn en gang i jubelåret. Den neste uka lager han middag 3 ganger og så er det glemt. Mht utroskap og sånt tror jeg også at mange menn lever i nuet og kobler ut det de har hjemme. Men dere er jo søte også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Ja! Menn er idioter! Dere tenker kort og oppfører dere som noen griser til tider! Men, klarer vi å holde oss unna? neiii da!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Det er dessverre blant annet disse forskjellene som er så sjarmerende (og utrolig frustrerende) ved dere.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Brian! vi elsker menn alikevel m alle deres feil og mangler! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 hm. jeg er hellig overbevist om at det ligger et idioti-gen på y-kromosomet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 En verden uten menn hadde vært som en himmel uten stjerner.... Liker menn jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. april 2002 #8 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg liker menn med nok blod, jeg. Menn som er både sprelske og med hjerneaktiviteten i gang Det finnes plenty slike, men vi må kanskje grave litt dypere enn i det øverste laget på en eller annen nattklubb. Også er det lurt å digge litt inn i hjernen deres. Hvis det første svaret du får er et ekko, så er sjansen stor for at du vil få ekko neste gang også. IKKE prøv å fylle opp dette tomrommet, for det går enkelt og greit ikke an. Take it or leave it. Sånn er det med jenter også, vil jeg tro. Til de andre gutta: Ta jerntabletter! Eller spis blodpølse og brunost ...og les noen bøker! Hmmmm...fikk så lyst å gi elsklingen 10 smaskekyss. På det deilige hodet hans (det på toppen, altså) Maiken, mellow og trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 MENN ER IKKE IDIOTER, DE KLARER BARE IKKE Å TENKE M TO HODER PÅ EN GANG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 6. april 2002 #10 Del Skrevet 6. april 2002 Nåja, jeg vet da om man jenter som ikke er direkte tapt bak en stol også!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå