Gjest Gjest2 Skrevet 26. mars 2003 #1 Skrevet 26. mars 2003 Hei alle sammen, jeg bare lurer på om noen kan svare meg på om man kan merke at man er blitt gravid i de første ukene, eller om alt er som vanlig? Jeg er en uke for sein og tror at jeg hadde eggløsning for tre uker siden, men jeg føler meg premenstruell som et fly :o Erfaring noen...?
lillen Skrevet 26. mars 2003 #2 Skrevet 26. mars 2003 premenstruelle symptomer kan være graviditetstegn, og omvendt!
Gjest Zalomine Skrevet 26. mars 2003 #3 Skrevet 26. mars 2003 Nå kan jo ganske mange PMS-tegn også være graviditetstegn da... Ta en test, det er den eneste måten å få vite det på (om du ikke vil vente noen måender og se om det begynner å sparke da....)
Skusla Skrevet 26. mars 2003 #4 Skrevet 26. mars 2003 Enig med Fredagsbarn.. ta en test og se! Da slipper du å lure mer også.......
Gjest Gjest2 Skrevet 26. mars 2003 #5 Skrevet 26. mars 2003 Jeg får ta en test, da. Jeg har bare litt uregelmessig mens så jeg kommer jo til å gå konk hvis jeg skal teste meg hver gang jeg er litt forsinket... :D og det kjennes akkurat sånn som det pleier når mensen snart skal komme. Kryss fingre for meg da :blunke:
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2003 #7 Skrevet 26. mars 2003 Krysser fingrene for deg! :D Og husk å hold oss oppdatert, vi blir veldig spente her! Lykke til!
Dragsund Skrevet 26. mars 2003 #8 Skrevet 26. mars 2003 Selv har jeg i allefall premenstruelle smerter. Så og si hele tiden. Helt normalt. Massevis med lykke til`er!!!
Gjest Gjest2 Skrevet 27. mars 2003 #9 Skrevet 27. mars 2003 Her er jeg! Og testen viste to streker!! så hvis jeg ikke gjorde det helt feil, så er jeg tre uker på vei eller noe sånt...! Jeg er fortsatt så premenstruell og det føles helt uvirkelig, så jeg må ta minst en test til før jeg tror på dette her. Legen min har hatt mistanke om endometriose og jeg har vært til flere undersøkelser, så jeg har for lengst sett for meg både prøverør og adopsjon. Men så vips....! Det var ikke lett å få sove i natt, nei! :D :D :D
lillen Skrevet 27. mars 2003 #11 Skrevet 27. mars 2003 Gratulerer så mye, gjest2! Det må ha vært en herlig følelse å oppdage de to blå! :D Lykke til med videre testing!
Plonk Skrevet 27. mars 2003 #12 Skrevet 27. mars 2003 Nå har jeg meldt meg inn her så jeg ikke føler meg som en gjest 8) Det var ikke to blå! Det var to røde!! ..jeg håper at jeg har gjort det rett... og jeg skal definitivt teste igjen, og så skal jeg gå til lege. Det er helt uvirkelig. Jeg hadde jo trodd at jeg skulle bli kjempeglad (vi har syslet med dette en stund...), men så ble jeg bare forvirret... :o
Wit Skrevet 27. mars 2003 #13 Skrevet 27. mars 2003 Gratulerer så masse Plonk :D Dette går så bra så. Lykke til videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå