viwi Skrevet 31. mars 2003 #21 Skrevet 31. mars 2003 Vi hadde nordnorge som tema i bryllupet. Og maten måtta da stemme overens også... Til forrett hadde vi: Tunfiskcoctail m/røkelaksrose Hovedrett: Reinsdyrstek m/viltsaus, smørbakte grønnsaker og fløtegratinerte poteter Dessert: vaniljeis m/ lune multer Utrolig godt!!!
liv-b Skrevet 31. mars 2003 #22 Skrevet 31. mars 2003 Min pappa skal lage maten til oss, og svigermor står for desserten. Forrett: Blomkålsuppe (naaaam) Hovedrett: Oksesteik med ikke bestemt saus(vil ha champignionsaus, men kokken sier det blir for tungt til potetene) Fløtegratinerte poteter Dessert: Karamellpudding, hjemmelaget :D Gleeeeder meg.
Gjest stardust Skrevet 5. april 2003 #23 Skrevet 5. april 2003 Har ett kjempetips til dessert: Kanel-is med jordbærpure'. Fantastisk godt!!!
nelly Skrevet 5. april 2003 #24 Skrevet 5. april 2003 Vi skal ha :D forrett: Melomcoctail Hovedrett: Helstekt indrefilet av okse Dessert: Creme brulee Håper det faller i smak hos gjestene oxo. :D
Gjest Dorthe Skrevet 7. april 2003 #25 Skrevet 7. april 2003 Vi skal ha: Forrett: Avocado Maritim Hovedrett: Helstekt oksefile` Dessert: Sitronsorbe` Nattmat: Salt kremet fiskesuppe med ferske rundstykker Nam,nam og atter nam :D Jeg gleeder meg til den store dagen
meta Skrevet 7. april 2003 #26 Skrevet 7. april 2003 Forrett: Blomkålsuppe Hovedrett: Helstekt ytrefilet av okse med fløtegratinerte poteter Dessert: Sitronfromasj Ganske standard meny, men tror det skulle være noe de fleste liker..
Lady79 Skrevet 7. april 2003 #27 Skrevet 7. april 2003 heissann.... vi skal ha : laks m/lun asparges og smørsaus. lammecarè med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og sjysaus. ostekake med jordbær. bare 2 mnd igjen i dag :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå