Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #1 Del Skrevet 26. mars 2003 Det lønner seg ikke å lyve for mor Tommen inviterte mora sin til middag. Under måltidet kunne ikke mora unngå å merke hvor kjekk og barsk Tommens romkamerat, Jølle var. Hun hadde lenge hatt mistanke om et forhold mellom dem, og nå var hun enda mer nysgjerrig. Tommen leste morens tanker og sa: "Jeg vet at du lurer, men jeg forsikrer deg at vi bare er romkamerater". En uke senere sa Jølle til Tommen: "Har du sett den nydelige suppeøsa i sølv? Den har vært borte siden moren din var her til middag. Du tror vel ikke at hun kan ha tatt den?" Tommen trodde ikke det, men sendte henne en mail for sikkerhets skyld: "Kjære mor, jeg sier ikke at du "tok" eller "ikke tok" suppeøsa, men faktum er at den har vært borte helt siden du var her på middag. Kjærlig hilsen Tommen." Noen dager fikk han svar tilbake: "Kjære Tommen, jeg sier ikke at du "ligger" eller "ikke ligger" med Jølle, men faktum er at om han hadde sovet i sin egen seng, ville han ha funnet suppeøsa for lengst. Kjærlig hilsen mor." Det lønner seg ikke å lyve for sin mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 26. mars 2003 #2 Del Skrevet 26. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 #3 Del Skrevet 26. mars 2003 Artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2003 #4 Del Skrevet 26. mars 2003 Lyve for mor; d ville jeg aldrig våget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har funnet ut at det ikke er noen vits, for jeg blir avslørt uansett. Så jeg er veldig ærlig og snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 ho ho. min mamma er håpløst naiv. hun går på hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. mars 2003 #7 Del Skrevet 26. mars 2003 Det er vel best å la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. mars 2003 #8 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg lyver omtrent aldri, og i hvertfall ikke for foreldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 26. mars 2003 #9 Del Skrevet 26. mars 2003 koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 27. mars 2003 #10 Del Skrevet 27. mars 2003 Heheheeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. mars 2003 #11 Del Skrevet 27. mars 2003 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=27899 Bare nevner det altså.... Det er jeg som er den morsomme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 27. mars 2003 #12 Del Skrevet 27. mars 2003 Det lønner seg ikke å lyve for mor Tommen inviterte mora sin til middag. Under måltidet kunne ikke mora unngå å merke hvor kjekk og barsk Tommens romkamerat, Jølle var. Hun hadde lenge hatt mistanke om et forhold mellom dem, og nå var hun enda mer nysgjerrig. Tommen leste morens tanker og sa: "Jeg vet at du lurer, men jeg forsikrer deg at vi bare er romkamerater". En uke senere sa Jølle til Tommen: "Har du sett den nydelige suppeøsa i sølv? Den har vært borte siden moren din var her til middag. Du tror vel ikke at hun kan ha tatt den?" Tommen trodde ikke det, men sendte henne en mail for sikkerhets skyld: "Kjære mor, jeg sier ikke at du "tok" eller "ikke tok" suppeøsa, men faktum er at den har vært borte helt siden du var her på middag. Kjærlig hilsen Tommen." Noen dager fikk han svar tilbake: "Kjære Tommen, jeg sier ikke at du "ligger" eller "ikke ligger" med Jølle, men faktum er at om han hadde sovet i sin egen seng, ville han ha funnet suppeøsa for lengst. Kjærlig hilsen mor." Det lønner seg ikke å lyve for sin mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. mars 2003 #13 Del Skrevet 27. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 27. mars 2003 #14 Del Skrevet 27. mars 2003 Med min mor er det andre veien. Ikke alltid det er så lurt å si sannheten. WildThing "never underestimate the power of WildThing!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå