Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #41 Skrevet 27. mars 2003 jeg syns at det bare er tilpass for Milla at hun ikke kan få barn med en slik holdning som hun ofte har i sine innlegg.. hvilken unge er det som fortjener en slik mor.. :evil:
fruenge Skrevet 27. mars 2003 #42 Skrevet 27. mars 2003 Nå får du gi deg gjest, klarer du ikke diskuter seriøst så får du heller holde munn.
Gjest salma Skrevet 27. mars 2003 #43 Skrevet 27. mars 2003 jeg syns at det bare er tilpass for Milla at hun ikke kan få barn med en slik holdning som hun ofte har i sine innlegg.. hvilken unge er det som fortjener en slik mor.. :evil: Nå får du sannelige gi deg! Akkurat slike innlegg er grunnen til at vi mener folk kan skape seg nick innpå her, og det er også grunnen til at tråder tar av og blir stengt. Hva vet du om Milla blir en god mor, forresten? Trodde de fleste av oss bare pratet på nettet og at vi ikke kjente hverandre godt nok til å dømme hverandre, jeg... Velkommen tilbake senere, med nick og KONSTRUKTIVE innlegg
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #44 Skrevet 27. mars 2003 jeg syns at det bare er tilpass for Milla at hun ikke kan få barn med en slik holdning som hun ofte har i sine innlegg.. hvilken unge er det som fortjener en slik mor.. :evil: Det adoptivbarnet som skal få leve hos oss vil være meget heldig, han/hun vil aldri mange noe og vil få gå på de beste skolene. Milla
Mathias Skrevet 27. mars 2003 #45 Skrevet 27. mars 2003 Gjest: UTROLIG unødvendig, dumt og helt på tur! Slike ting som du kom med her ødelegger for ALLE. :evil:
Gjest salma Skrevet 27. mars 2003 #46 Skrevet 27. mars 2003 Milla, må bare få understreke at gjest snakker KUN for seg selv og ikke for oss andre her inne!
Kristian (71) Skrevet 27. mars 2003 #47 Skrevet 27. mars 2003 Og stakkars de barna som har en mor som "gjest" og som er i stand til å skrive slik om et annet menneske på en diskusjonside.
Gjest Mayamor Skrevet 27. mars 2003 #48 Skrevet 27. mars 2003 Milla fortjener ikke slike sure oppgulp. Men - overraskelse: det kom fra en "gjest"... En som er for feig til å si rett ut hva h*n mener... :evil: Redd for popularitets nedgang for nicket sitt kanskje? :o Fei for egen dør! Milla har skrevet mange ganger at hun ikke kan bli gravid. Ikke hakk på ærlighet! Hun har også flere ganger sagt at hun ønsker barn. Vær nå såpass reall at en ikke slenger skitt - for å "ta" en person... :-? IALLEFALL IKKE SOM ANONYM !!! Maya30
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #49 Skrevet 27. mars 2003 Milla' date=' må bare få understreke at gjest snakker KUN for seg selv og ikke for oss andre her inne! [/quote'] Jeg vet det. Jeg vet også hvem Gjest er navnet hennes begynner på I. Milla
ivanka Skrevet 27. mars 2003 #50 Skrevet 27. mars 2003 skal det liksom være meg? å nei du. ja, jeg mener at du ikke virker særlig godt egnet som mor, men det tør jeg innrømme under fullt , vel, nick.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #51 Skrevet 27. mars 2003 jeg har ikke noe nick på kvinneguiden og derfor så går jeg under gjest..
Mathias Skrevet 27. mars 2003 #52 Skrevet 27. mars 2003 Slike ytringer er med på å ødelegge hele forumet og dets funksjon Gjest... å spar oss som bruker det... Ivanka: Nå vet ikke du om Milla er mann eller dame en gang, så det er jo litt vanskelig å si noe slik da...
ivanka Skrevet 27. mars 2003 #53 Skrevet 27. mars 2003 Ivanka: Nå vet ikke du om Milla er mann eller dame en gang, så det er jo litt vanskelig å si noe slik da... gå tilbake til innlegget mitt, og stopp opp ved det lille ordet 'virker'.
Gjest Frøken Dings uinnl. Skrevet 27. mars 2003 #54 Skrevet 27. mars 2003 Jeg har ikke tid til å lese alle innleggene, men jeg vil bare påpeke at jeg mener stort sett det samme som deg, Milla, når det gjelder tenåringsmødre og det å ta lett på å få barn. Holdningen "det er ikke så farlig om jeg blir gravid nå selv om ingen av oss har fast jobb og forholdet skranter litt" (satt på spissen selvsagt) er utrolig farlig. Desverre ser man jo at mange har den.(Merk; jeg sier mange, ikke alle. Ikke fly i synet på meg nå.) Det ALLER dummeste jeg hører er at man liksom skal være misunnelig dersom man kommenterer dette uten å ha barn selv. Ikke alle ønsker seg barn. Ikke alle kan få barn. Det er da lavmål å tillegge dem slike følelser fordi en selv synes at barn er selve livet?!
Atmi Skrevet 27. mars 2003 #55 Skrevet 27. mars 2003 jeg syns at det bare er tilpass for Milla at hun ikke kan få barn med en slik holdning som hun ofte har i sine innlegg.. hvilken unge er det som fortjener en slik mor.. :evil: Nå syns jeg faktisk at du bør bli sperra ute fra forumet jeg!! Sånn gjør man bare ikke, og skal du absolutt gjøre det får du for h...... kunne vise intergitet nok til å bruke navnet ditt og ikke gjemme deg bak anonym!!! Fy F................. Hvor langt går det an å synke da?? Men det viser tydelig hvem du er.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #56 Skrevet 27. mars 2003 Av en eller annen merkelig grunn dukket et ordtak opp i mitt hode som jeg så vidt husker; noe om at en snur seg etter hvor vinden blåser... Mirabella
HMSP Skrevet 27. mars 2003 #57 Skrevet 27. mars 2003 Jeg føler denne tråden blir lenger og lenger uten at det er fornuftig. Det er nok persondebatt både den ene OG den andre veien. Tråden stenges derfor. -moderator
Anbefalte innlegg