Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #1 Skrevet 26. mars 2003 ...har hatt et "forhold" til en person først, for så når det "forholdet"/episoden var slutt bli sammen med bestevennen? Ikke planlagt og ikke no utroskap inne i bildet, bare rett og slett bli glad i kameraten. Hvordan utviklet det seg, og hvordan forholder du deg til han første etter du ble sammen med kameraten? Gjerne fortell
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 #2 Skrevet 26. mars 2003 Tjaa..på en måte. Jeg har vært sammen med en bekjent av min samboer for flere år siden, og jeg har "rota litt" med en kompis av han, det også for noen år siden. Og med "rote" så mener jeg bare litt kyssing, ikke noe hoppe til køys-opplegg. Han jeg var sammen med ble såååå snurt da han fikk vite dette og kom med en regle om at "sånt gjør man bare ikke" osv. Han mente min nåværende kjærest OG jeg kunne holdt oss for gode til å bli sammen. Han mente at det var regler for dette, om at kompiser ikke skulle gå etter damer han hadde hatt. Greit nok, men dette skjønte vi ikke helt for de har kun vært bekjente via han som jeg "rota" litt med, og de hadde NULL kontakt hvis det ikke var andre tilstede. Vi tenkte at hvis noen skulle reagere på dette, så var det han kompisen som jeg hadde "rota" med, men han tok det med knusende ro og syntes det var kjempeflott og fint at vi hadde funnet hverandre. Min x roa seg etter hvert ned, men jeg har ikke snakket med han på evigheter. Han andre har både jeg og min sambo ofte kontakt med, og de var for ikke så lenge siden på en hyttetur sammen. Så alt gikk bra til slutt! Dette ble kanskje litt surrete forklart, men det var i grunn ganske surrete da det sto på også. Også må jeg bare føye til at dette skjedde i en periode som gikk over flere år. Jeg og min sambo har kjent hverandre i ca. 5 år, og det var han jeg ble først kjent med av disse guttene. Han hadde blitt litt snurt over at de hadde "rappa" meg fra han. Allikevel har vi hatt kontakten i alle år, som venner, men for 1 år siden skjedde det noe som jeg egentlig ikke har noen forklaring på. Vi ble PANG forelska! Og det er vi enda.
Salamandra Skrevet 26. mars 2003 #3 Skrevet 26. mars 2003 Jeg skal gifte meg med bestevennen til eksen min jeg.. Er ikke så ille som det høres ut som da, jeg var sammen med han på ungdomsskolen.. og nå skal han være forlover...
Gjest Andreas74 Skrevet 26. mars 2003 #4 Skrevet 26. mars 2003 Nei, nei og atter nei :evil: Med mindre du har som mål å sørge for at to bestevenner aldri vil prate sammen igjen. Et kraftig brudd på kompis-avtalen, det å overta en annen manns ex ja. Slik kan kun skje etter tilatelse og full forståelse fra begge parter. Men seriøst, slikt er oppskrift på trøbbel. Voksne, single mennesker kan jo egentlig gjøre stort sett akkurat hva de vil, men når det er kjærlighet inne i bildet, gammel eller ny, ja da blir det fort forstuede hjerter. Men det var vel kanskje ikke gutte-perspektivet du var ute etter ...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #5 Skrevet 26. mars 2003 :-? Nei, klarer helt fint å finne meg min egen kjæreste, uten "HJELP" fra exen........!!!!!!!!!!!- - - - SÅ lumpen håper jeg at jeg aldriiiiii blir! :-?
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 #6 Skrevet 26. mars 2003 :-? Nei, klarer helt fint å finne meg min egen kjæreste, uten "HJELP" fra exen........!!!!!!!!!!!- - - - SÅ lumpen håper jeg at jeg aldriiiiii blir! :-? Det klarte jeg også, og jeg er ikke lumpen! *riste på hodet* :fy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå