Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge og bør kanskje ikke uttale meg så mye enda. Men faktisk så reagerer jeg på hvor useriøse og lite tolerange mange av innleggene er. Det er som om når man legger inn et innlegg - springer en gjeng med hyener til for å finne noe de kan lage oppgulp av...

Er det bare meg som syns det er litt slik?

På meg virker det som om noen kan tillate seg å si hva dem vil, mens andre bare pent må passe munnen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det vel alltid, noen er utrolig snille, noen er utrolig slemme. Og så har vi de midt imellom :wink:

Velkommen til KG iallefall.

Skrevet

Hehe

Velkommen til oss! :wink:

Skrevet

Sant nok. Men jeg har da vært på mange andre forum, og aldri opplevd liknende.

Men kanskje jeg bare har fått med en litt feil side, som har gitt meg et slikt inntrykk. Det er jo et fint forum ellers syns jeg.

Skrevet

Slik er det vel overalt.

Det har vært mye styr her i det siste... Men om vi kunne spart oss for sårende, idiot kommentarer så tror jeg problemet hadde vært, om ikke løst så mye bedre-

Med idiotkommentarer mener jeg useriøse kommentarer som ikke holder seg til tema og som har en god porsjon frekkhet i seg.... :Nikke:

Skrevet

Her er det ganske unikt ja :wink:

Uansett så håper jeg du vil trives slik som vi andre, stort sett, gjør her.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du vil nok relativt raskt finne ut at det er enkelte som notorisk provoserer og/eller lar seg provosere - derav enkelte tråder med litt laber saklighetsgehalt.

Ellers finner du mye informativt, mange gode diskusjoner og mye god/dårlig humor her - selv er jeg avstandsforelsket i omtrent 37 av brukerne.

Med andre ord; vi bestemmer selv kvaliteten her! KOS DEG!

Skrevet
Slik er det vel overalt.

Det har vært mye styr her i det siste... Men om vi kunne spart oss for sårende, idiot kommentarer så tror jeg problemet hadde vært, om ikke løst så mye bedre-

Med idiotkommentarer mener jeg useriøse kommentarer som ikke holder seg til tema og som har en god porsjon frekkhet i seg.... :Nikke:

Ja, det er egentlig det jeg mener og. En livlig diskusjon er bare oppfriskende. Men når jeg får kommentarer som "Kanskje du mangler fornuften siden du muligens ikke er som

oss andre jordiske vesener... " (bare et eksempel dette da, kunne like godt brukt noe annet) Men når det utvikler seg slik ser jeg ikke lenger vitsen i å prøve argumentere. Da blir det så lite konstruktivt. Trodde vi skulle ha forskjellige meninger her jeg, ellers ville det jo ikke være noe å diskutere, og det ville heller ikke være noe forum.

Skrevet

Å så må man tåle en spøkfull og ironisk tone...

Å ikke være så forferdelig hårsår.. :wink:

Skrevet
Du vil nok relativt raskt finne ut at det er enkelte som notorisk provoserer og/eller lar seg provosere - derav enkelte tråder med litt laber saklighetsgehalt.

Ellers finner du mye informativt, mange gode diskusjoner og mye god/dårlig humor her - selv er jeg avstandsforelsket i omtrent 37 av brukerne.

Med andre ord; vi bestemmer selv kvaliteten her! KOS DEG!

Hehe - det var jo kjekt da :) Deilig å være forelsket.. :wink:

Skrevet

Her som i livet ellers....KG er vel på mange måter et lite samfunn i seg selv....el gjenspeiler samfunnet rundt oss!

Skrevet
Å så må man tåle en spøkfull og ironisk tone...

Å ikke være så forferdelig hårsår.. :wink:

Tror ikke jeg pleier regnes for å være hårsår akkurat, men har likevel reagert på noen ting. Men samme det da..

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei Asterism :D

Det virker slik at det er en regel for noen og andre kan slenge med leppa så mye de vil uten å få høre det. :evil: Men jeg gir nå blanke i det nå og lar ikke det gå innpå meg lenger.Ellers velkommen skal du være hos oss :)

Skrevet
Hei Asterism :D

Det virker slik at det er en regel for noen og andre kan slenge med leppa så mye de vil uten å få høre det. :evil: Men jeg gir nå blanke i det nå og lar ikke det gå innpå meg lenger.Ellers velkommen skal du være hos oss :)

Takk skal du ha :D

Ja det var litt det inntrykket jeg også fikk. Men ja - jeg koser meg jeg og har tenkt å fortsette med det :))

Skrevet

Noen ganger kan det virke som om det er ulike regler, tydeligvis. De som er erfarne her, vet at det er det ikke. Men at vi som moderatorer ikke er her 24/7 - og derfor er det kjempefint hvis man gidder å tipse oss når det er noe man synes er over grensen.

Alle skal forholde seg til reglene våre.

Velkommen til oss, Asterism :P

Skrevet
Noen ganger kan det virke som om det er ulike regler, tydeligvis. De som er erfarne her, vet at det er det ikke. Men at vi som moderatorer ikke er her 24/7 - og derfor er det kjempefint hvis man gidder å tipse oss når det er noe man synes er over grensen.

Alle skal forholde seg til reglene våre.

Velkommen til oss, Asterism :P

Ja det har jeg sett. Flinke moderatorer er der... Lærer litt hver dag :)

Jeg ser vel ikke moderatorene som problemet nei, men det virker nesten som om der er grupper som går sammen mot andre. Men - det er ikke noe å mase om. Jeg ble bare sjokkert et øyeblikk her. Syns stort sett det er kjekt her jeg. Har sittet her i timesvis.

Og flinke moderatorer - bare for å få sagt det... Ettersom det har vært et tema også :)

Skrevet

Ja, det er oppe til debatt rett som det er, og det er virkelig synd at det oppfattes som om noen får særbehandling. Ingen får spesial behandling på KG. Vi har alle veldig klare regler å forholde oss til, og regelbrudd får konsekvenser. Riktig nok klarer vi ikke alltid å rydde unna like fort som problemer oppstår, men det er fordi alle moderatorene har travle liv også utenom KG.

Jeg har lagt merke til deg, Asterism, og jeg synes du skriver flotte innlegg!! Hjertelig velkommen skal du være!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...