Gå til innhold

Grafikk i e-postsignatur?

Ignite

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som vet om jeg kan få lagt inn en kul (og helst bevegelig) avatar i e-postsignaturen min? Evt. få lagt inn slik i en e-post i det hele tatt?

Jeg bruker MS Outlook. Når jeg browser etter filer som kan benyttes som signatur, får jeg bare lov til å browse etter "text files".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik gjør du :

Gå inn på Verktøy - Alternativer - E-postformat - Signatur - Ny ---skriv inn navn og gå til Neste - Avansert redigering - Sett inn - bilde, fra fil - ( NÅ KAN DU FINNE FRAM AVATAREN DU ØNSKER Å HA I SIGNATUREN. NB! Selv om bildet ikke er bevegelig i dette redigeringsprogrammet skal det fungere i signaturen ) - Lagre og steng redigeringen - OK om signaturen ser grei ut i forhåndsvisningen, hvis ikke er det bare å gå inn på rediger igjen - Ok igjen - Når du nå trykker for Ny Mail skal signaturen ligge klar.

Håper dette løste dine problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan laste ned Hotbar!! Masse bakgrunner,smilies og masse annet.

Gå inn på www.hotbar.com!!

neifysj.. Ekkelt...

Tenk på dem som ikke kan lese epost med grafikk.. DEt er slitsomt å få en epost med TI vedlegg.. også er det bare dilldall!

Dessuten er hotbar full av reklame.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt Hotbar leeenge,men har aldri fått noe reklame.Linken nede på e-posten kan du slette dersom du ikke vil sende ut *spam* til dine maile venner.

Men hver sin smak selvsagt :wink:

Synes den er litt morsom jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotbar kræsjet hele min pc for kort tid siden. Det var nære unna at alt gikk på dunken.

Avsinstaller svineriet mens du enda kan!

Jeg har lært meg enda en lekse vedrørende nedlasting av festlige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o hmmmmm! Ja,får vel gjøre det!

Snodig! Har brukt den kjempelenge og aldri hatt problemer! Men det er jo ikke verdt å ta noen sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o hmmmmm! Ja,får vel gjøre det!

Snodig! Har brukt den kjempelenge og aldri hatt problemer! Men det er jo ikke verdt å ta noen sjanser.

Vi har hotbar-forbudt her på jobben... Mange her som fikk problemer med outlook etter installasjon.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...