Gjest Étoile Skrevet 26. mars 2003 #21 Del Skrevet 26. mars 2003 Mine preferanser: * Liker både hvit og brun sjokolade, men ordentlig mørk er best. * Definitivt Coca Cola! * Kjøper både light og ekte vare... kommer an på * Rå er best! Men gjerne litt kokte til middag, så lenge de ikke er kokt ihjel... blæh! * Brødskive!! * Å skulle ønske jeg kunne spise varm lunsj hver dag...! Men det blir stort sett matpakke.... * Gå hurtig... HATER å jogge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. mars 2003 #22 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvit eller brun sjokolade? Brun Pepsi Max eller Coca Cola? Coca Cola (foretrekker Solo) Lett produkter eller "ekte vare"? Ekte, utenom rømme og melk Kokte grønnsaker eller rå grønnsaker? Kokt, utenom gulrot Brødskive eller knekkebrød? Knekkebrød Kald lunsj eller varm lunsj? Begge deler Gå hurtig eller jogge? Gå rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. mars 2003 #23 Del Skrevet 26. mars 2003 Brun sjokolade... Coca Cola... Lettprodukter... Kokte .... eller rå grønnsaker.... Knekkebrød.... eller skiver... Gå fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 26. mars 2003 #24 Del Skrevet 26. mars 2003 Brun sjokolade Coca Cola Litt av hvert, men mest lettprodukter Begge deler Brødskive Varm lunch Gå hurtig Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 26. mars 2003 #25 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvit sjokolade! Cola. Bruker mye lettprodukter. Rå grønnsaker. Brødskive - fra et godt, ferskt brød - viktig. Helt klart varm lunsj! Gå hurtig eller jogge? Løpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. mars 2003 #26 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvit eller brun sjokolade? Brun, så mørk som mulig, også melkesjokolade, da... Pepsi Max eller Coca Cola? Coca Cola smaker best, men drikker diverse Pepsivarianter, inkludert Max, av og til... Lett produkter eller "ekte vare"? velger heller å spise litt mindre av ekte vare enn mye av lettprodukter - ikke helt konsekvent her heller Kokte grønnsaker eller rå grønnsaker? Foretrekker litt tyggemotstand, så rå eller dampete grønnsaker er best! Brødskive eller knekkebrød? Brødskive Kald lunsj eller varm lunsj? Blir oftest kald, men det er godt med varm lunsj en gang i blant Gå hurtig eller jogge? Gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. mars 2003 #27 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvit eller brun sjokolade? * Alt til sin tid.. Men det er oftest tid for brun. Pepsi Max eller Coca Cola? * Coca cola! Lett produkter eller "ekte vare"? * Både og. Kokte grønnsaker eller rå grønnsaker? * Rått er gått... Brødskive eller knekkebrød? * *knase* hmm? hva sa du? Kald lunsj eller varm lunsj? * Kald brødskive, varm te. Gå hurtig eller jogge? * Og jeg gikk og gikk og gikk og gikk... (foretrekker å sykle da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 26. mars 2003 #28 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg foretrekker: 1. Brun sjokolade 2. Pepsi Max 3. Lett produkter eller "ekte vare"? hmm...kommer an på hva som er billigst:) 4. Kokte grønnsaker eller rå grønnsaker? Begge deler 5. Brødskive - mammas hjemmebakte...nam! Gleder meg til å komme hjem til påske nå 8) 6. Kald lunsj 7. Gå hurtig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. mars 2003 #29 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvit eller brun sjokolade? Brun! Pepsi Max eller Coca Cola? Coca Cola Lett produkter eller "ekte vare"? Kommer an på. Kokte grønnsaker eller rå grønnsaker? Rå Brødskive eller knekkebrød? Begge deler Kald lunsj eller varm lunsj? Kald Gå hurtig eller jogge? Begge deler, men jogger ikke hvis jeg ikke MÅ Hihi, nå er jeg bare nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hungle Skrevet 27. mars 2003 #30 Del Skrevet 27. mars 2003 *Brun sjokolade *Pepsi Max *Lettprodukter *Rå grønnsaker *Knekkebrød *Kald lunch *Gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 27. mars 2003 #31 Del Skrevet 27. mars 2003 *Lys sjokolade *Coca Cola *Ekte Vare *Rå Grønnskaer *Brødskive *Varm Lunsj *Spørs hva jeg skal, kan knapt noe av delene om dagen WildThing "to live or not to live, that's the question" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. mars 2003 #32 Del Skrevet 27. mars 2003 Melkesjokolade, - ett lite stykke Norge Coca Cola, - ikke noe annet får komme inn i vårt hus Ekte vare, - kunne ikke falle meg inn å bruke noe annet Kokte grønnsaker til vanlig, - og revne rå gulrøtter en gang i blandt Brødskive, - kan ikke huske sist jeg spise knekkebrød Hjemmesmurt matpakke, - gidder ikke bruke penger på kantinemat Gå vanlig eller småjogge, - kommer ann på hvor sent ute til trikken jeg er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå