Gå til innhold

Et lite tankesprang fra meg, bare.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lagt merke til en ting?

Jeg ser på Gode og Onde dager, og der har "alle" jobb og barn. Men, de er aldri på jobben, og barna er alltid hos barnepasseren eller sover.

Samme med Hotell Cæsar! Eller, der er de ihvertfall på jobb, naturlig nok.

Men, ta benedikte`s sønn Carlos og denne Goggen (litt av et navn!) de omtales ofte, men sees skjeldent!

Mitt spørsmål er da: Burde vi trekke foreldrerollen i tvil? Disse såpe-foreldrene kan da ikke være gode rollemodeller, hverken for oss eller "barna" sine!

De er jo aldri sammen med dem!

Burde vi kanskje trekke inn barnevernet her p.ga. forsømmelse av barn?

Og hva jobben angår, hvorfor har ikke sjefene dems tatt affære?

Om jeg har overbrukt hjernen min på dette? Mulig......... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Det der har faktisk jeg også tenkt på. Syns også et er merkelig dette med at de har jobb og tjener masse penger, men de er jo nesten aldri på jobben og jobbert da, unntatt hvis de skal innom for å møte noen til lunch - gjelder mest på I gode og onde dager det da. :)

Og så har de jo så masse penger da, og ikke har de egentlig noe sted og bo heller. De bare flytter rundt til venner og kjente alt etter hvem de er mest med om dagen. Er ikke det litt merkelig for disse rike menneskene?

:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror faktisk at dere har avslørt en av forskjellene mellom såpe og reality her - godt jobbet!

På den annen side; de som ser på slike serier ville kanskje ikke synes at stabsmøter/mailskriving eller telefakskonstruksjoner var det mest spennende sånn i halvåttetiden.. :ler:

Eller: De som leser Bibelen ville kanskje ikke synes at det var fryktelig spennende å lese om når og hvordan Jesus og disiplene gikk på do ("Sannelig sier jeg dere, her lukter det guffent") eller hva de spiste til aftens...

Med andre ord; dette er redigerte opptak!!

:ler:

Skrevet
På den annen side; de som ser på slike serier ville kanskje ikke synes at stabsmøter/mailskriving eller telefakskonstruksjoner var det mest spennende sånn i halvåttetiden.. :ler:

Med andre ord; dette er redigerte opptak!!

JA!!!! Dette er jo selvfølgelig sannheten!

Så når f.ex. en episode med G.O.Dager varer 45 min (med to reklame pauser), er dette et redigert sammendrag! De ekte episodene er en helaftens spillefilm på 3t. og 25min.!!

Hvorfor har da ikke disse gått som følgetong på kino istedet?

Aner vi snyting av Det Norske Folk???????

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg foreslår at de som er intenst opptatt av dette samler seg i spikersuppa i femtiden i ettermiddag, rasker med seg noen brostein og drar til den amerikanske ambassaden der man høylydt protesterer mot at såpeserieprodusentene lurer oss på den måten!

Det er jo grenser for hva man skal finne seg i!

:ler:

Skrevet

De har sikkert barn for å trekke til seg oppmerksomheten på. :ler:

Skrevet
De har sikkert barn for å trekke til seg oppmerksomheten på. :ler:

Ja, DA kommer barna frem! Da får barnepasserene fri!

Nei, vi må få sannheten frem!

Alle sammen: Spikersuppa kl. 17.00 i kveld! ( men jeg må få med meg Cæsar fra igår kl. 18, da.....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...