Gå til innhold

Ang. pudder

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Jeg har slått på stortromma :ler: og kjøpt meg pudder... :lol: Fikk bare så lyst til å prøve.

Jeg har prøvd å bruke pudder tidligere, da jeg var rundt 15, men da jeg aldri fikk det jevnt ga jeg opp. Fikk dessuten panikk for at jeg så ut som venninna mi med pudder, der så du nemlig veeeldig godt skillet mellom pudderet i trynet og den upudrede halsen hennes.. Ikke særlig pent, nei..

Men, til saken. Jeg har litt lyst å prøve pudder igjen, sånn til litt mer spesielle anledninger. Er litt lei av den faste sminkerutinen jeg har når jeg skal noe spesielt. (Har alltid samme sminken, eneste som varierer er øyenskyggefargen)

Men.. Som før har jeg fortsatt panikk for at det ikke skal bli bra..

HVORDAN legger jeg pudderet på en finest mulig måte, og hvilke fallgruver må jeg passe meg for??

Kan forøvrig fortelle at pudderet jeg har kjøpt er Compact Foundation Powder fra Isadora.

Håper noen har noen "inside-tips" til meg :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Hei! Jeg har ingen kjennskap til Isadoras pudder, eller hvilken farge du har valgt. Selv bruker jeg kanebos pudder, og jeg har enda ikke oppdaget noen såkalte fallgruver.. Det må isåfall være å velge feil farge? Har du riktig farge, og bruker en god fuktighetskrem under, så burde det vel gå helt fint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...