Chiquita Skrevet 25. mars 2003 #1 Del Skrevet 25. mars 2003 Hva synes dere om JUDAS på TVNorge??? Jeg og Bananmannen lo masse når vi så det i går, selv om enkelte av "stuntene" var litt "slemme".... Bananmannen ble helt "hektet", og han sitter og ser reprisen nå.... Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. mars 2003 #2 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg synes det var ganske morsomt... Lo en del sambo og jeg, ja! Hvis vi husker det så kommer vi nok til å kikke på det senere også. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. mars 2003 #3 Del Skrevet 25. mars 2003 Litt Jackass rip-off her og der, men jeg lo likevel skikkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. mars 2003 #4 Del Skrevet 25. mars 2003 Å jeg har ikke fått sett det jeg... Selv om jeg kjenner ganske godt han ene der... Hmmm, må få det med meg.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 HAHAHA morro! Så på det i dag Stakkars hun med handlevognen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 temmelig slemt og hysterisk moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. mars 2003 #7 Del Skrevet 26. mars 2003 Så det ikke! tror jeg må få det med meg neste gang! Var det på mandagene det gikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mars 2003 #8 Del Skrevet 26. mars 2003 Noen av stuntene var bare slemme, og hadde jeg plassert i den frisørstolen.... jeg hadde IKKE!!! syntes var morro! endel var bare teite, og noen var morsomme. Tror ikke jeg kommer til å se så mye på det, litt for "la oss drite ut fremmede mennesker"-stil, når man ikke kjenner de man da går hen å driter ut, så har man heller ingen fealing eller empati for hva slags problemer man KAN skape for andre personer. Derfor synes jeg ikke det er noe morro. Ta andre mennesker seriøst, fleip mer en gjerne, men å trekke fremmede mennesker inn i situasjoner som man faktisk ikke aner om kan gjøre vedkommende skade, for bare å kunne få noe å flire av på TV, det er smakløst for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #9 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg trodde ikke det var noe til program,men der hadde jeg gått glipp av noe .Må få det med meg neste mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2003 #10 Del Skrevet 27. mars 2003 Judas afferno? Når begynner det på TV-en, da? Og når er det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mai 2003 #11 Del Skrevet 26. mai 2003 Trodde det bare var jeg som var blitt rar- lo veldig mye sist jeg så det. Jeg kommer nok til å titte i dag også- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. mai 2003 #12 Del Skrevet 26. mai 2003 Veldig moro,men akk så slemt! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. mai 2003 #13 Del Skrevet 26. mai 2003 Det kakkerlakk-i-underbuksa-stuntet var utrolig morsomt Bimmelim eller bommelom?! =:o = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2003 #14 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg så en guttetiss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. mai 2003 #15 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg så to!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2003 #16 Del Skrevet 26. mai 2003 OK da.. Jeg så en guttetiss to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mai 2003 #17 Del Skrevet 26. mai 2003 Det der med kakaerlakkene var ikke gøy. Jackass humor har jeg ikke noe til over for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 26. mai 2003 #18 Del Skrevet 26. mai 2003 Har bare fått med meg ett av de programmene, men det var veldig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 26. mai 2003 #19 Del Skrevet 26. mai 2003 det med kakerlakkerne var hysterisk:) Men det med at han ene går rundt og sier til alle at deres butikk/restaurant/diverse er rasistiske pga ingeting, syntes jeg er omvendt rasistisk..... og ubehagelig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 26. mai 2003 #20 Del Skrevet 26. mai 2003 Humor for oss spesielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå