Gå til innhold

JUDAS - TVNorge

Chiquita

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om JUDAS på TVNorge???

Jeg og Bananmannen lo masse når vi så det i går, selv om enkelte av "stuntene" var litt "slemme"....

Bananmannen ble helt "hektet", og han sitter og ser reprisen nå....

Jaja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var ganske morsomt...

Lo en del sambo og jeg, ja!

Hvis vi husker det så kommer vi nok til å kikke på det senere også.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg har ikke fått sett det jeg... Selv om jeg kjenner ganske godt han ene der... Hmmm, må få det med meg.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det ikke! tror jeg må få det med meg neste gang! Var det på mandagene det gikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av stuntene var bare slemme, og hadde jeg plassert i den frisørstolen.... jeg hadde IKKE!!! syntes var morro!

endel var bare teite, og noen var morsomme.

Tror ikke jeg kommer til å se så mye på det, litt for "la oss drite ut fremmede mennesker"-stil, når man ikke kjenner de man da går hen å driter ut, så har man heller ingen fealing eller empati for hva slags problemer man KAN skape for andre personer. Derfor synes jeg ikke det er noe morro.

Ta andre mennesker seriøst, fleip mer en gjerne, men å trekke fremmede mennesker inn i situasjoner som man faktisk ikke aner om kan gjøre vedkommende skade, for bare å kunne få noe å flire av på TV, det er smakløst for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Jeg trodde ikke det var noe til program,men der hadde jeg gått glipp av noe .Må få det med meg neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Trodde det bare var jeg som var blitt rar- lo veldig mye sist jeg så det. Jeg kommer nok til å titte i dag også- :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

det med kakerlakkerne var hysterisk:)

Men det med at han ene går rundt og sier til alle at deres butikk/restaurant/diverse er rasistiske pga ingeting, syntes jeg er omvendt rasistisk..... og ubehagelig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...