Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #1 Skrevet 25. mars 2003 Jeg trenger forklaring på hvordan jeg kan få lastet ned oppdatering av acrobat reader. Da jeg trykker på last ned knappen kommer jeg over til en side hvor det står et lite tegn i venstre hjørnet. Og ingen nedlasting har funnet sted (jeg har søkt på hele harddisken) Jeg vil oppgradere fra ver.4 til ver.5 Det virker som maskina mi er innstilt slik at den nedlastinga ikke går. Jeg har også prøvd å høyre klikke for å få frem linja "lagre mål som" men den kommer ikke frem. Jeg brukte den da jeg oppgraderte Internett Explorer. Er det noen som har et godt råd eller må jeg få tak i siste versjon på CD.
Supermann Skrevet 25. mars 2003 #2 Skrevet 25. mars 2003 Her har du siden til adobe http://www.adobe.com/support/downloads/main.html Det er bare å velge operativsystem å laste ned siste verson. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #3 Skrevet 25. mars 2003 Hei Jeg har funnet siden men jeg får ikke lastet ned. Maskina mi kviterer med fullført men den har ikke lastet ned noe. En oppgradering fra ver.4 til ver.5 er neppe gjort på under 1 sekund. Ved søk på harddisken finner jeg også kun ver.4 Hvordan skal jeg få lastet ned ???
Supermann Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 Prøv å avinnstaler verson 4 for så å laste ned hele siste versjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå