Gjest sexysadie Skrevet 28. mars 2003 #21 Skrevet 28. mars 2003 D er enkelt å ty til d å være gjest ikke sant..... Den fornærmende part i en sådan utroskapssak blir nødt til å tenke på hvorfor hans kone tydde til en annen mann. Og kanskje detfter se litt på hva han selv gjorde feil......?
Gjest Macleod Skrevet 28. mars 2003 #22 Skrevet 28. mars 2003 Slettet. Hege (mod) www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Gjest sexysadie Skrevet 28. mars 2003 #23 Skrevet 28. mars 2003 Kom med råd du da, istedet for å kritisere mine råd.
Gjest Poirot Skrevet 28. mars 2003 #24 Skrevet 28. mars 2003 Min erfaring er at Tv ødelegger sexuallivet så lett som bare det. Overrask ham når han ikke ser på tv!
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #26 Skrevet 28. mars 2003 Leste noe her om når sexlivet blir for kjedelig.
Gjest Macleod Skrevet 28. mars 2003 #27 Skrevet 28. mars 2003 Kom med råd du da' date= istedet for å kritisere mine råd. Jeg trenger ikke råde vedkommende til noenting, ettersom jeg ikke har noe godt svar å gi. Det du gjør derimot, å oppfordre til utroskap, fordi hun opplever problemer i seksuallivet med mannen, tyder på at du er en person som tar minste motstands vei og ikke har noen moral. Jeg synes det er galt at du oppfordrer andre til å være like svak som deg. DERFOR skrev jeg innlegget!!
Gjest sexysadie Skrevet 28. mars 2003 #28 Skrevet 28. mars 2003 Macleod Kjenner du meg? Du hadde ikke noe råd å komme med så da tyr du til å angripe meg... Er d moralskt da???
Gjest Macleod Skrevet 28. mars 2003 #29 Skrevet 28. mars 2003 Kjenner deg heldigvis ikke, utenom det jeg har lest av dine inlegg.. Deler slettet, Hege (mod)
Jinx Skrevet 28. mars 2003 #30 Skrevet 28. mars 2003 Hos oss er det omvendt.... Grunnen .... Hm... Har ikke tid ? Ikke lyst ? Orker ikke ? Mangel på (riktig) kjærlighet ?
Gjest sexysadie Skrevet 28. mars 2003 #31 Skrevet 28. mars 2003 Macleod Så jeg er ett dårlig menneske? Hvordan kan du si d uten å kjenne meg???
Gjest Macleod Skrevet 28. mars 2003 #32 Skrevet 28. mars 2003 Du er sikkert ikke et dårlig menneske, men du har dårlige holdninger, som du ikke burde prøve å overføre til personer som søker hjelp i forumet. Det er ikke så farlig å tenke seg litt om før man svarer her i forumet. Ha en god helg.
Jinx Skrevet 28. mars 2003 #33 Skrevet 28. mars 2003 Kanskje dere turtelduer skal starte en egen tråd ? (kan bli bra det her )
Gjest Browneyes Skrevet 29. mars 2003 #34 Skrevet 29. mars 2003 Er helt enig med Sexysadie. Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Min mann er ikke lenger interessert i sex og det er 6 år siden sist gang. Vi har snakket og snakket, uten resultat. Jeg bestemte meg for å gå fra ham etter 26 års ekteskap, men etter diverse episoder jeg ikke vil komme nærmere innpå her har jeg valgt å bli inntil videre. For et år siden skaffet jeg meg en elsker og jeg har ikke angret et sekund ! Er jeg umoralsk ? Ja, de fleste vil mene det...dem om det...jeg kan ikke leve uten sex. Så enkelt er det, da får heller alle dere prektige der ute fordømme meg så mye dere vil.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2003 #35 Skrevet 29. mars 2003 Browneyes, norge er et lite land, en dag kommer det opp for mannen din, og dere kommer ikke til å være sammen som mann og kone etter det uansett. Hva er vitsen? Det ender bare med at den ene blir mer såret enn den andre, enn om man hadde gjort noe med det fra begynnelsen av. Sikkert pga pengene at du fremdeles holder deg til mannen din.
Gjest Browneyes Skrevet 29. mars 2003 #36 Skrevet 29. mars 2003 Ja, Norge er et lite land...og jeg vet også at alt vil komme for en dag. Jeg har som skrevet tidligere forsøkt å bryte ut av ekteskapet, men av årsaker jeg ikke vil komme nærmere innpå her så har jeg valgt å bli. Som du da sikkert skjønner Gjest..så er mitt ønske å komme meg ut av dette ekteskapet..et ekteskap som ikke fungerer på noe plan. Min mann trenger tid...og det har jeg gitt og gir jeg ham, men ikke for evig. Elskeren min gir meg det jeg ellers savner i ekteskapet og det er jeg ikke villig til å gi opp. Forstår at gjesten i det foregående innlegget synes dette er forkastelig..men det er mitt liv og det beste jeg kan få i den situasjonen jeg befinner meg i.
Gjest Browneyes Skrevet 29. mars 2003 #37 Skrevet 29. mars 2003 Glemte en ting i foregående innlegg: Det har nok ikke noe med penger å gjøre at jeg fremdeles holder ut i dette ekteskapet. Jeg tjener det dobbelte av min mann...bare så det er sagt ! Vi har godt betalte jobber begge to så økonomi har ingenting med dette å gjøre. Synes forøvrig det utsagnet fra gjest viser hvor lite seriøs han/hun er !
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #38 Skrevet 30. mars 2003 Browneyes Gjest/Macleod er bare ute etter å ramme meg, derfor han/hun i d hele tatt svarte på tråden her. http://www.dagbladet.no/dinside/2003/03/30/365257.html
Gjest Browneyes Skrevet 30. mars 2003 #39 Skrevet 30. mars 2003 Sexysadie Tok ikke innlegget til gjest særlig seriøst, men det provoserte meg..dessverre !
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #40 Skrevet 30. mars 2003 Huske på: At verdenen til slike mennesker er svært liten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå