Gå til innhold

Min mann vil ikke!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Browneyes

Kopfzerbrechen

Hvis det er meg du sikter til når det gjelder å ta letteste vei....hvor feil kan man ta !!

Det er 6 år siden jeg for første gang foreslo skilsmisse for min mann...men jeg har valgt å bli p.g. a. han og problemer han sliter med. Han vet at jeg vil skilles.. så etter 5 år uten sex fant jeg en elsker for 1 år siden. Jeg synes vel ikke dette er å ta letteste vei....synes selv jeg er rimelig tålmodig...men noen nonne er jeg ikke !!!! 5 år uten sex... herregud ..det er ihvertfall ikke lett..tro meg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym i dag

Browneyes! Du har min fulle forståelse. Nesten nifst likt mitt forhold.

Uten sex i 6 år, gubben vil ikke skillles, jeg synes synd på ham, har vært gift langt over 25 år, kan ikke leve som nonne.

Har én fast elsker, som jeg har truffet i nesten fire år, men vi bor langt ifra hverandre og treffes bare et par ganger i året. Har korte forhold innimellom, for å holde meg levende.

Hvis noen tror at dette er lett, så får de tro om igjen. Mitt høyeste ønske er at gubben skal be meg gå. Jeg kan ikke gå selv, men vil ikke utdype det. Vi lever bare ved siden av hverandre, men det er han fornøyd med.

Jeg har sluttet å gruble over andre løsninger, bare lar dagene gå, og prøver å innrette meg best mulig for å ha det bra. Har det heldigvis supert på jobb, blant venner, i fritiden og med mine voksne barn.

Er fast bruker på KG, men ønsker ikke å bli identifisert, er derfor anonym i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Browneyes, det var ikke deg jeg siktet til i siste post, selv om jeg ikke liker det du gjør.

Noe jeg virkelig ikke liker, og jeg har en hel hærskare med meg i ryggen er sexysadies holdninger angående tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Browneyes

Skjønner at du ikke liker det jeg gjør Kopfzerbrechen, men det hadde jeg heller ikke ventet ! Sexysadie er faktisk en av veldig få her inne som klarer å se verden slik den virkelig er.... de langt fleste her lever i en rosenrød drømmeverden som dessverre ikke eksisterer. Det verste er allikevel alle fordommene altfor mange her har....det gjør meg oppgitt og provosert og ikke så rent overrasket. Til deg Sexysadie: Det er befriende deilig å lese de friske innleggene dine, de kunne like gjerne vært skrevet av meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Browneyes

Skjønner at du ikke liker det jeg gjør Kopfzerbrechen, men det hadde jeg heller ikke ventet ! Sexysadie er faktisk en av veldig få her inne som klarer å se verden slik den virkelig er.... de langt fleste her lever i en rosenrød drømmeverden som dessverre ikke eksisterer. Det verste er allikevel alle fordommene altfor mange her har....det gjør meg oppgitt og provosert og ikke så rent overrasket. Til deg Sexysadie: Det er befriende deilig å lese de friske innleggene dine, de kunne like gjerne vært skrevet av meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Browneyes

Skjønner at du ikke liker det jeg gjør Kopfzerbrechen..hadde ikke ventet det heller. Sexysadie er faktisk en av få her på KG som ikke lever i en rosenrød drømmeverden, men som ser verden slik den virkelig er !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Browneyes

Tusen takk for rosende ord.

Man vil sågjerne at ens verden skal se ut som i ens drømmer, hemmeligheten med å bli voksen er at som oftest så er d ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macleod

Poenget er vel ikke at alt skal være perfekt hele tiden, men det legitimiserer ikke utroskap uansett. Utroskap er et svik mot partneren, uansett hvordan man vrir og vender på det!!

Utro mennesker er svake, naive og ikke rent lite egoistisk. Skal man først begynne et forhold til en elsker, så bør man avslutte forholdet man allerede er i.

Browney; Ja jeg leste grunnen din, og at du ikke har hatt sex med mannen din på flere år. Jeg er ikke noe mer imponert av den grunn. Du burde forlatt mannen din for lengst, og ikke kommet med en latterlig unnskyldning for utroskap. Hadde det derimot vært spilt med åpne kort overfor mannen din hadde saken vært en helt annen.

Du tror kanskje dette kommer fra en bitter mann som har blitt bedratt av kjæresten? Så feil kan man ta. Men jeg har moral og en sans for hva som er riktig, derfor har jeg en sterk oppfatning av dette. Og glem heller ikke at du og dine meningsfeller er i voldsomt mindretall, og det er nok en grunn til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SS, så man blir tør bak ørene når man først godtar utroskap? Når man mener utroskap er ok? :ler:

Skranter et forhold såpass mye at man går til andre for å få sex, da bør man først avslutte forholdet. Er man av en eller annen grunn nødt til å fortsette forholdet, finnes der hjelp å få (samlivsterapeuter, sexologer osv osv). Utroskap er aldri en løsning. Bare en feig måte å skyve problemene unna på.

Til hovedinnlegger (om du fremdeles orker å følge denne tråden), har det noen gang falt deg inn at han kan ha problemer med potensen sin?

http://www.ba.no/70/84/66/0.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
SS' date=' så man blir tør bak ørene når man først godtar utroskap? [/quote']

Man blir tørr bak ørene når man forstår at verden ikke er i svart/hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er ikke svart/hvit selv om man mener trofasthet er det riktige og utroskap er helt feil. Man kan finne mange løsninger som kan lette en hverdag utenom å være utro. Prinsipper er vel ofte svart/hvitt...

Lurer bare på ss, om du noen gang har bedratt din kjære? Har du noen gang blitt bedratt selv? Har ikke så mye med saken å gjøre. Men tenker bare at kanskje du ikke hadde vært så mye i for utroskap hvis du selv hadde blitt sviktet på det viset en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sexysadie

Nei.

jeg har aldri vært utro, og i en perfekt verden hadde jeg med sikkerhet kunne si: At jeg aldrig kommer til å være utro.

men vår verden er temmelig politisk ukorrekt, så jeg kan aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søta

Jeg har det litt på samme måte. Vi har sex kanskje 3 ganger i uka, men egentlig vil jeg ha mye mer! Faktisk har jeg blitt litt skuffa, slik at lysten min også har dabbet av litt. En dag han satt og så på TV, ordnet jeg meg på badet, gikk inn på soverommet og tente ett levende lys, resten var mørkt. Jeg gikk bort til samboern min, og dro av ham buksa og...Gav han oralsex. Dermed lystret han raskt inn på soverommet...Ha! Der fikk jeg meg! :lol: Jeg tror lysten har med at når man kommer hjem fra arbeid etter en slitsom dag, vil man ofte helst bare slappe heeelt av. I feriene derimot, er det full fart! Heldigvis er samboern min lærer, men myyye ferie!! Og nå er det snart påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke menn som heller vil se på tv enn å ha sex med sin egen kone. Du bør si klart ifra. Det klart at han bør prøve å vise litt interesse for deg når du har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...