Jinx Skrevet 25. mars 2003 #1 Skrevet 25. mars 2003 Tror dere på dette ?? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=52820 Det er så mange gale folk at det er godt mulig dette er sant.... Selv tror jeg at kloning etterhvert vil bli helt vanlig i medisinen.. Klone organer osv.. Det holder de vel forsåvidt på med nå også... Men mennesker ?? Det er jo en "gruppe" som påstår at de skal klone Hitler, og torturere "han" hele livet... Akkurat som om det er samme personen som kommer... Syke Syke Syke folk :evil:
Edie Skrevet 25. mars 2003 #2 Skrevet 25. mars 2003 "Clonaid er tilknyttet den religiøse Raelian-sekten, som tror vesener fra verdensrommet kom til Jorden og startet menneskerasen gjennom kloning. " Dette står også i artikkelen, det tror jeg i alle fall ikke på!!
Jinx Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2003 "Clonaid er tilknyttet den religiøse Raelian-sekten, som tror vesener fra verdensrommet kom til Jorden og startet menneskerasen gjennom kloning. " Dette står også i artikkelen, det tror jeg i alle fall ikke på!! Nei det håper jeg da ikke ... hehe...
Atmi Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 ja - det tror jeg på. Tror de har klonet flere menneskebabyer faktisk. MEn kanskje dette er den første som er blitt født. Angående sektens holdninger sånn generelt...... Vet ikke om jeg våger si det egentlig - men jeg vurderer faktisk om jeg tror på at utenomjordiske blandet seg med mennesker og at en del av menneskene utviklet seg fra dette. I følge det jeg har hørt om dette så er svarte Afrikanere dem som er opprinnelig fra jorden. Alle oss andre er blandet med gener fra utenomjordiske. Det er ihvertfall kjekt å leke med tanken om ikke annet. OG det kan forklare litt av hva som er skjedd historisk, og hvorfor afrikanere er blitt behandlet så dårlilg som de har. I følge denne teorien er det nemlig også slik at disse utenforjordiske kom også med lærdom som ga oss raskere utvikling og industrialisering osv - og at dette forklarer hvorfor noen land er kommet "lengre" enn andre. Men hehe Der er en bok som forteller en del om dette - og mye annet spennende angående Gud og altantis og dette her hvis det er interessangt. http://omm.virtualave.net/opc.htm
Gjest *anonyma* Skrevet 25. mars 2003 #5 Skrevet 25. mars 2003 Jeg tror IKKE at de har klonet noe menneske. En sekt som dette er avhengig av publisitet og prøver enhver anledning til å få det. De kan ikke legge frem skikkelige bevis, og vil heller ikke la seriøse forskere undersøke de "klonede" barna. Det virker lite seriøst for meg. Det jeg imidlertid har tro på er det man kaller terapeutisk kloning, dvs kloning av forskjellige celletyper, organer etc for å hjelpe mennesker med alvorlige sykdommer. Dette gjøres det mye forskning på, også i Norge, men det er aldri snakk om at noe klonet menneske skal bli født. Forskerne har nå klart å omprogrammere celler midlertidig til å utgi seg for å være av en annen type, men det er lang vei fram til dette kan utnyttes medisinsk. (Og nei, jeg tror heller ikke på at utenomjordiske vesner har blandet seg med mennesker (eller på gud eller Atlantis eller julenissen for den saks skyld..........))
Harrry Skrevet 25. mars 2003 #6 Skrevet 25. mars 2003 Mye morsomme tanker om vår opprinnelse. Morsomt:)
Gjest Starya Skrevet 25. mars 2003 #7 Skrevet 25. mars 2003 Morsomme tanker ja, men det er ikke i nærheten av sannheten engang... La meg opplyse dere en gang for alle: husker dere dinosaurene? Dere gjør det? Bra. Men husker dere dem som blodtørstige carnivorer eller dumme herbavorer? Dere gjør det også ja? Feil. Dinosaurene var i sin tid en svært høytstående rase som hersket på jorden, med vitenskap -på høyde med vår på noen områder, langt over på andre. Disse fremragende forskerne ønsket å utvikle en ny rase som kunne fungere bedre som husdyr enn det datidens reptiler gjorde. Gjennom kontrollerte muteringer av dna, og kloninger kom de nærme, og spiren til mennesket var et faktum. Desverre kom en slem, slem meteor og utryddet dinosaurene, og tok teknologien deres med seg. Men noen eksemplarer av det tidlige mennesket klarte seg, og voila.
Atmi Skrevet 26. mars 2003 #9 Skrevet 26. mars 2003 Morsomme tanker ja, men det er ikke i nærheten av sannheten engang... La meg opplyse dere en gang for alle: husker dere dinosaurene? Dere gjør det? Bra. Men husker dere dem som blodtørstige carnivorer eller dumme herbavorer? Dere gjør det også ja? Feil. Dinosaurene var i sin tid en svært høytstående rase som hersket på jorden, med vitenskap -på høyde med vår på noen områder, langt over på andre. Disse fremragende forskerne ønsket å utvikle en ny rase som kunne fungere bedre som husdyr enn det datidens reptiler gjorde. Gjennom kontrollerte muteringer av dna, og kloninger kom de nærme, og spiren til mennesket var et faktum. Desverre kom en slem, slem meteor og utryddet dinosaurene, og tok teknologien deres med seg. Men noen eksemplarer av det tidlige mennesket klarte seg, og voila. hahaha ja - det er nok slik
Jinx Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2003 Ja dette ble jo en morsom tråd, selv om sprøsmålet mitt kom helt bort i sekter og diverse opprinnelser... Spørsmålet var om dere tror det er klonet barn... ? Men jeg har jo fått så mange andre bra svar her, at en må da si seg fornøyd med de... Selv tror jeg nok på evolusjonen - så kjedelig som jeg er..
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #11 Skrevet 26. mars 2003 En annen ting er jo dette: Hvis alt kan ordnes med kloning, hva skal vi da med sex? MEd andre ord; jeg er skeptisk!
Jinx Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2003 En annen ting er jo dette: Hvis alt kan ordnes med kloning, hva skal vi da med sex? MEd andre ord; jeg er skeptisk! Hm....Vanskelig spørsmål... Sex har vi jo bare når vi skal lage barn, så den sjeldne gangen får vi vel bare klare oss uten da !?
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2003 #14 Skrevet 26. mars 2003 Kloning er bare latterlig. D er jo en grunn til at kjønnet formering er til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå