Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mars 2003 #1 Skrevet 25. mars 2003 Dette albumet kom ut i går- anbefales til alle. Milla
Gjest Megan (ikke på-logga) Skrevet 28. mars 2003 #3 Skrevet 28. mars 2003 Hm...må si jeg ble skuffa der gitt! Kjedelig pop som ikke satte seg.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mars 2003 #6 Skrevet 30. mars 2003 Dette albumet blir jo bare vakrere og vakrere jo mer jeg hører på det. Skjønner godt at Zwan valgte The Cardigans som oppvarmere foran deres konsert på Sjöhistoriska Museet (Wasa museet) i Stockholm den 31. mai. Milla
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #7 Skrevet 30. mars 2003 Platebutikken min hadde fandeme ikke fått den inn ennu , da jeg spurte etter den igår.... Hvor treg går d egentlig an å bli????
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mars 2003 #8 Skrevet 30. mars 2003 Du kan jo kjøpe den via Platekompaniet på nettet Sadie, hvis ikke får de den nok inn i løpet av kommende uke. Men ja, der er tregt at de ikke har den inne. Milla
Midnattsol Skrevet 1. april 2003 #9 Skrevet 1. april 2003 Dette albumet blir jo bare vakrere og vakrere jo mer jeg hører på det. Enig! Har ikke kjøpt det jeg, men lasta det ned. Flott og behagelig musikk. Dette likte jeg!
Rosalita Skrevet 2. april 2003 #10 Skrevet 2. april 2003 Hei! Det var veldig bra! Kunne trengt noen flere tips i samme stil jeg?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #11 Skrevet 2. april 2003 Hei! Det var veldig bra! Kunne trengt noen flere tips i samme stil jeg? Cardigans har gitt ut følgende album: Emmerdale Life First band on the Moon Grand Turismo Long Gone Before Daylight Minnie
Malou Skrevet 3. april 2003 #12 Skrevet 3. april 2003 Lastet ned dette albummet i går (hysj ikke si det til noen), men har hatt tid til å høre på det ennå, bortsett i fra den første singelen (For what it's worht)som Cardigans opptrådde med på dansk TV forrige fredag. Leste i Roskilde festivalen nyhetsbrev at plata var countryinspirert. :o Håper dette bare betyr inspirert og ikke noe mer... Ble litt skeptisk jeg nå da, da country ikke normalt er min ting... Jennifer
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. april 2003 #13 Skrevet 3. april 2003 Å være inspirert av midtvesten er ikke det samme som country musikk Jen. Her finnes du ikke noen banjoer. Minnie
Malou Skrevet 3. april 2003 #14 Skrevet 3. april 2003 Ingen banjoer??? Da er det ikke noe for meg i allefall... Pleier normalt å ha litt blandet forhold til Cardigans jeg. Noe synes jeg er knallbra, mens annet blir litt i kjedeligste laget for meg igjen. Veldig få artister lager forøvrig, etter min mening, kun god musikk. Få som kan "fylle" opp en hel CD uten noen bommerter i allefall. Jennifer
ivanka Skrevet 3. april 2003 #15 Skrevet 3. april 2003 mistet litt sansen for the cardigans etter at jeg var på konsert med dem... nina persson synger liksom ikke så veldig rent før hun har vært gjennom studio-kverna. det var nesten så jeg løp gråtende ut... veldig skuffa, jeg var så glad i cardigans midt på 90-tallet, særlig 'life' gikk utallige runder i cd-spillern. men etter den fatale konserten ble de aldri de samme lenger i mine ører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå