Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med to blå, dette var gøy å høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk allesammen! :P

Tobarns mor, nei jeg har ingen barn fra før. :wink:

Skrevet

Gratulerer kjempemasse med graviditeten!!!!

Det var koselig! Og dette klarer dere helt fint. Ikke bry deg om alle de misunnelige fluene!!!!!!!!

Ønsker dere lykke til!!!!!!!!!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Gratulerer !

Du går en spennende tid i møte !

Skrevet

Så fint at du starta en ny tråd. Fikk ikke muligheten til å gratulere i den forrige.

Så..

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE MASSE!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer masse med baby i magen :hoppe:

Skrevet

Gratulerer så masse med baby i magen!

:D :D :D :D :D :D

Klem fra Jannicke

Skrevet

Gratulerer så mye, Eowyn!!! :kysse: Lykke til fremover, og ikke glem å holde oss oppdatert.

Hvor langt på vei er du, forresten?

Jippii... jeg skal bli tante!

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, da, ja da.. gratulerer gratulerer..

skjønner at dette er stort for deg..

men vi som ikke synes det er like stort er faktisk ikke misunnelige for det.. :roll:

jeg er også student med arbeidende samboer.. og jeg velger å vente med å få barn.. det er noen jeg har VAGT og jeg er følgelig ikke misunnelig på noen som har valgt det alternativet som kom dårligere ut i våre vurderinger

siden jeg har valgt å vente til jeg har fått meg fast jobb.. og har litt mer kontroll på økonomien, vil jeg selvfølgelig stille meg spørrende til hvor lurt det er å få barn på et så tidlig tidspunkt i livet..

men dette er av ren og skjær velvilje.. og ikke rettet mot Eowyn, men mer mot andre som måtte vurdere det samme..

Derfor; Gratulerer Eowyn.. lykke til... (meg jeg synes fortsatt ikke valget er et lurt valg.. og det helt uten å være det spor misunnelig!)

Gjest Anonymous
Skrevet

takk.. jeg har postet det der også nå.. etter ditt tips..

jeg er bare sååå lei av å få høre at jeg må være misunnelig.. på det som for meg fremstår som en krisesituasjon.. det blir for dumt! :roll:

Skrevet

hvorfo kommer du med slike tanker i en gratulasjonstråd. Synes du skal slette det du har skrevet her og bare ha de der de hører hjemme slik arwen22 skrev.

For i denne tråden er vi ikke intr å høre meningene dine.

Gjest Anonymous
Skrevet

kommer med hvilke tanker..?

jeg leste nå nettop tråden.. og der var det noen som hadde skrevet at de som måtte ha noe å si på at hun ble gravid som student var "misunnelige fluer" eller noe slik...

slike tåpelige kommentarer må det da være lov til å besvare.. i en hver tråd.?

andre tanker har jeg ikke kommet med i denne tråden..

Skrevet

Jeg vil ikke diskutere dette her, fordi vi risikerer å ødelegge tråden og får den stengt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg vil ikke diskutere dette her' date=' fordi vi risikerer å ødelegge tråden og får den stengt.[/quote']

det sier vel mer om moderatorene, vel?

er du feig eller? :wink:

Skrevet

Gratulerer så mye med to blå! Gled deg til babyen kommer!

Hilsen nybakt mamma!

Gjest Anonymous
Skrevet
Eowyn' date=' har du regnet ut termin?[/quote']

:briller:

Gjest Scampi
Skrevet

Gratulerer så mye Eowyn!! :) Sitter her med ei lita tulle på fanget - større mirakel enn å gå gravid for så å få den etterlengtede babyen finnes ikke. :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...