Eowyn Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #41 Skrevet 26. mars 2003 God morgen allesammen!! Våknet opp til mange koselige hilsninger på KG, hva kan vel være bedre enn det? Tusen takk for alle gratulasjoner som kom igårkveld og i morges! :kysse:
Eowyn Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #42 Skrevet 26. mars 2003 Fruenge, tenkte å regne ut terminen idag, den blir i november en gang. Er ikke helt sikekr på hvordan man regner den ut nøyaktig...?Blir glad for tips. Har ikke tenkt på noen navn enda, vil se babyen først. Da ser man hvilket navn som passer (er det jeg som er rar eller...? :oops: ) Men Liker veldig godt Emilie eller Caroline, og som guttenavn er Adrian og Sebastian favoritt. :D
Eowyn Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #43 Skrevet 26. mars 2003 kommer med hvilke tanker..? jeg leste nå nettop tråden.. og der var det noen som hadde skrevet at de som måtte ha noe å si på at hun ble gravid som student var "misunnelige fluer" eller noe slik... slike tåpelige kommentarer må det da være lov til å besvare.. i en hver tråd.? andre tanker har jeg ikke kommet med i denne tråden.. Da så du ikke hva som ble skrevet i den tråden som ble stengt...Men takk for gratulasjoner, og jeg ser ingen problemer med å bli gravid nå! Har en samboer som er kjempeglad for den lille spira i magen, jeg kommer til å jobbe så lenge jeg klarer innimellom studiene. Så detta går så bra atte!! :blunke: Ikke bekymre deg kjære gjest(?)..... Og please ikke start noen ny diskusjon i min tråd, her aksepteres kun koselige meldinger, ikkesant jenter??
fruenge Skrevet 26. mars 2003 #44 Skrevet 26. mars 2003 Her kan du regne ut termin: http://www.barnimagen.com/ Men hvis du selv vet når du ble befruktet så teller du 266 dager fra fra den dagen.
Eowyn Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #45 Skrevet 26. mars 2003 Termin 18/11-03, og er 6 uker og 3 dager på vei ifølge mine egne beregninger
Wit Skrevet 26. mars 2003 #48 Skrevet 26. mars 2003 Gratulerer så masse Eowyn. Selv om du er student går nok dette helt flott skal du se :D
Eowyn Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #49 Skrevet 26. mars 2003 Tusen takk Wit! Jada, dette skal gå strålende
lillen Skrevet 26. mars 2003 #50 Skrevet 26. mars 2003 Rakk ikke å gratulere på den ødelagte tråden, så jeg gjør det her! Og så gratulerte jeg i feil tråd; "gravid student", fordi du hadde vært der også... GRATULERER masse med spiren! Stå på!
ny dag Skrevet 26. mars 2003 #51 Skrevet 26. mars 2003 Gratulerer fra meg også! Student eller ikke - det er jo ikke det som er viktig. Jeg tror du blir en god mor. Lykke til med både graviditet og studier. :D Nyt livet og det lille vidunderet i magen!! :enig_animasjon:
Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #53 Skrevet 26. mars 2003 hiver meg på å gratulerer Eowyn ønsker deg et problemfritt svangerskap. hilsen
Gjest Mayamor Skrevet 27. mars 2003 #54 Skrevet 27. mars 2003 Gratulasjoner med på veien fra meg også. Vi ligger ganske likt i løypen vi da... Klem fra en morgenfrisk Maya30 6+6 :oops:
Jusy me Skrevet 27. mars 2003 #56 Skrevet 27. mars 2003 Gratulerer så kjempe mye med to blå.. :D Blir litt misunnelig jeg...
gleder meg! Skrevet 27. mars 2003 #57 Skrevet 27. mars 2003 Gratulerer så mye!!! Tenker på dere!!! Og jeg er litte granne misunnelig, men min tid kommer nok litt senere... Masse lykkeønskninger!!!
Eowyn Skrevet 27. mars 2003 Forfatter #58 Skrevet 27. mars 2003 Tusen takk for gratulasjoner allesammen!! Er så snille jenter allesammen! Stor klem
Flo* Skrevet 28. mars 2003 #59 Skrevet 28. mars 2003 Gratulerer så masse!!!!!!!!! Jeg vil også gjerne bli KG-Tante. Har allerede 8 tantebarn men de er jo blitt så store alle sammen ( 11 til 28 år ) så nå hadde det vært fint med et babytantebarn. Stor klem til deg og samboeren + "den lille spire" fra Flo*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå