Eowyn Skrevet 25. mars 2003 #1 Skrevet 25. mars 2003 Sitter enda her i en liten gledesrus, som ble litt ødelagt i stad. Men glemmer alle slemme folk nå, og er bare lykkelig!!! Nå blir dere tanter hele gjengen Tantene på KG :blunke: Wow, blir spennende dette her!
Madison Skrevet 25. mars 2003 #2 Skrevet 25. mars 2003 Hei hei :D Så gøy, mitt første tantebarn :D *hoppe hoppe* :D *klemme*
monja Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 Som jeg skrev til deg i pm'en: GRATULERER MASSE MED EN LITEN SPIRE :D
Gjest Zalomine Skrevet 25. mars 2003 #5 Skrevet 25. mars 2003 Kan jeg også være tante? Jeg har ingen tantebarn, og ikke utsikter til å få noen enda, men KG-tante kan jeg være? Masse gratulasjoner i alle fall. Klart du som student, og sammen med barnefaren, kan glede deg stort over dette. En baby er en glede, og en gave, og du klarer helt sikkert å kombinere den med å etterhvert fullføre studiene, klart det. Ja, jeg synes studietiden er en fin tid å få unger jeg, da har man faktsik større frihet og mer tid sammen med ungen sin, det er bare snakk om å prioritere og være fornuftig Gratulerer så masse, jeg gleder meg på deres vegne, og er bare NESTEN misunnelig...
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2003 #6 Skrevet 25. mars 2003 Jeg gratulerer deg nok engang, jeg, Eowyn! -og gleder meg til å bli tante! Lykke til framover!
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2003 Dere er tanter allesammen, de beste tantene i verden! Hihi, bli jammen noe å fortelle h*n når h*n vokser opp: "Du har tanter over hele norge du lille venn"
cloudy Skrevet 25. mars 2003 #13 Skrevet 25. mars 2003 gratulerer så mye eowyn :D :D :D mange lykkeønskninger fra meg
*Lillian* Skrevet 25. mars 2003 #15 Skrevet 25. mars 2003 GRATULERER!!!!! Dette var jammen hyggelig å høre, da! :D Lykke til!! Koz, Lillian
Trebarnsmor Skrevet 25. mars 2003 #16 Skrevet 25. mars 2003 GRATTULERER :D Jeg ble litt nyskjerrig......har du flere barn? Uansett jeg er glad på dine vegner. Ingenting er så flott som barn og babyer. De stråler opp i hverdagen som bare det. Kos deg framover! Det blir en spennende tid i møte.
Gjest Mzfire Skrevet 25. mars 2003 #19 Skrevet 25. mars 2003 Gratulerer så mye Eowyn Du kommer til å bli en flott mamma du :D Glad på dine vegne. Klem Mzfire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå