Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mars 2003 #1 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei Skulle gratulere deg inne på graviditet, men tråden var stengt! :o Men i alle fall! Gratulerer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 #2 Del Skrevet 25. mars 2003 Ble litt tull der inne så den ble stengt for å bli ryddet...ganske unødvendig....Men tusen takk, er kjempehappy jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 25. mars 2003 #3 Del Skrevet 25. mars 2003 Her kommer jeg snusende... :oops: Men tipper jeg rett at du er gravid? I såfall Gratulerer så mye :D Så koselig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 #4 Del Skrevet 25. mars 2003 Fikk to blå ja... Takk for det MzFire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 GRATULERER!! Det er kanskje litt tidlig å spørre om navn på nurket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 KJEMPE-GRATTIS!!! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. mars 2003 #7 Del Skrevet 26. mars 2003 Tusen takk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå