Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har noe på gang med en type for tiden. vi har rota, og han har vært hjemme hos meg. sender en del meldinger til hverandre, og snakker sammen hver dag gjennom mobilen. da virker han veldig åpen og grei, og vi snakker om all slags ting. men hvis jeg spør om hvor vi står i "forholdet" så sier han at vi tar det senere og prates om det! da blir det ikke det samme igjen å skrive meldinger etter det, og det slutter helt. så er det akkurat det samme neste dag. ikke tro at jeg maser konstant om "oss", for det gjør jeg ikke, men det er jo faktisk greit å vite hvor en står hen! jeg liker han kjempegodt, og har veldig lyst til at det skal utvikle seg til noe mer. jeg tror han er enig, men ikke tør å innrømme det. han har sagt at han liker meg, og aat han synes jeg er fin og sånne ting som det, men han har aldri sagt rett ut hva han vil. jeg er jo som sagt ganske frempå, og vil at ting skal skje, men det er jo ikke så lett når han holder igjen. "vi får vente og se hvordan det går", sier han bare. IRRITERENDE!!! jeg har så lyst til at det skal utvikle seg! det trenger ikke å skje akkurat nå, men på sikt. jeg vil vite hvor jeg har ham hen, og hva han føler om et videre forhold..

håper at noen her på KG har noen gode råd å komme med, for jeg holder på å bli gal!!

hva skal jeg gjøre....?? hva skal jeg si....??

takker på forhånd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er han ikke interresert (høres rart ut når han tekster så mye med deg men) eller så syns han du "pusher" for mye på at ting skal skje.

Gi deg selv en uke uten å kontakte han i det hele tatt, da får du se hvor "ivrig " han er.

Skrevet

en hel uke...?? uææh... det tror jeg ikke jeg klarer.. uansett så ser jeg ham ganske ofte også i skolesammenheng og i fritiden. men hvis jeg ikke spør om forholdet vårt, og ikke han, og ingenting skjer, da var det vel ikke meningen det skulle skje....? :cry: dette er ganske viktig for meg..

men takk for svar, Kristian :D

Skrevet

slutt å spør om det. det som skjer det skjer.

jeg har aldri spurt typen min om sånt. det bare utviklet seg av seg selv.

Et godt forhold er jo ikke bygd over natten... :blunke:

Skrevet

Skjønner godt at du vil vite, men ikke spør ham. Da virker du fort desperat etter et forhold, og han vil trekke seg tilbake. La ting utvikle seg i sin egen takt. Det er heller ikke sikkert han vet svaret ennå.

Skrevet

Var i samme situasjon som deg.

Ble lei, så jeg hverken ringte han, sendte meldinger og sa nei når han bad meg møte han. Jeg hadde aldri tid og vips. Nå vil han omtrent gifte seg med meg. Nå må jeg bremse han og syns han direkte maser til tider.

Ikke vær så tilgjengelig og vis han at det finnes andre gutter der ute.

Endrer han ikke holding etterhvert, må jeg bare skuffe deg å si at han ikke er så interesser.

Lykke til.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hvordan få et forhold på gli...?

Aner egentlig ikke! Det skjer på en måte umerkelig! Da jeg og min kjære ble sammen, kjente vi hverandre egentlig ikke.. Vet det høres rart ut, men det er sant! Vi hadde bare møttes en fire-fem ganger før vi var et "offisielt" par. Og det har vi vært i snart seks år.. Og vi har det helt nydelig sammen! :hjerter:

Kan nå se tilbake på ulike faser og måter forholdet har utviklet seg på, men man ser det ikke alltid undervegs. Synes ikke det alltid er så nødvendig heller.. Høres ut for meg som dere er tidlig i forholdet, og jeg ville ikke tenkt så mye på å "utvikle" det. Det som skjer, det skjer.

Lykke til! Husk å nyte, ikke bare tenke "hva skal skje nå"!!!

:kgsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er kanskje kjedelig - men jeg orker ikke slikt "spill" jeg...

Dersom jeg er usikker på hva en mann vil og føler så gidder jeg ikke å gå rundt og fundere over dette..Da forteller jeg hva jeg føler, og så er jeg ferdig med han! Det letter på trykket...

Skrevet

Ikke vær så tilgjengelig. Og ikke svar han på alle meldingene - eller la det gå noen timer før du svarer. Så skal du se han får ut fingen :)

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Det slår meg at han holder deg på reserve benken. Er det en mulighet?

Mange gutter gjør akkurat den der skøyerstreken, og tror de er så ufattelig smarte.

Nå kjenner jo ikke jeg fyren, men kan hende du kanskje bør snuse litt om det er andre rundtomkring ham, enten forhold han ikke er ute av, forhold han er på vei ut av, eller om han har flere som deg.

Føler at jeg har malt fanden på veggen her, men jeg har lissom sett det der før. Krysser fingrene for deg

WildThing

"respect to the man in the icecream-van!"

Gjest jamie- ikke innlogget
Skrevet

tror ikke jeg vil ha noe mer med han å gjøre nå hvertfall... i helgen var han på samme fest som venninna mi, og ja... de rotet sammen!! fy f**n altså.. forbanna!!! dropper han hvertfall.. og hun... off.. vet ikke hva jeg skal gjøre med henne.. hun er en god venn.. eller, var hvertfall det... *snufs* livet er hardt... :(

Gjest jamie- ikke innlogget
Skrevet

tror ikke jeg vil ha noe mer med han å gjøre nå hvertfall... i helgen var han på samme fest som venninna mi, og ja... de rotet sammen!! fy f**n altså.. forbanna!!! dropper han hvertfall.. og hun... off.. vet ikke hva jeg skal gjøre med henne.. hun er en god venn.. eller, var hvertfall det... *snufs* livet er hardt... :(

Skrevet

Drittsekker begge to! Dropp dem

loolaa

Skrevet

:o :evil:

Hvis hun var en så god venninne...så visste hun vel om dere...

gode venner gjør ikke sånt!

• 2 uker senere...
Gjest mirie
Skrevet

Tror nok ikke han er klar for no forhold nei, og alt for umoden for deg tror jeg....

Finn deg en type som vil være sammen med deg

og som bryr seg heller.

Lykke til.

Gjest Lizbet
Skrevet

Uff - va trist dette her...kanskje like greit det gikk som det gikk. Høres ikke ut som al verdens å samle på.

Lykke til videre - finnest uten snev av tvil noe mye bedre der ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...