Gå til innhold

små bryster:(

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer bare på om noen har noen tips for å få større bryster?

Er så drittleiav å gå rundt me nån klinkekula.

forresten.. koss får dokk sånne ansikt å sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er nok ikke så veldig mye man kan gjøre for å få større bryster, utenom silikon innlegg.

Noen p-piller kan ha stor virkning, og

forstørrer ofte brystene.

Du går inn på FAQ øverst, der finner du mange artige ansikter! kys_2.gif

Nikita1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-04-02 20:53 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

vet du om noen p-piller som gir sli keffekt? Jeg har brukt trionetta (synes de virket bra, men det kan jo ha noe med at det va første gang jeg brukte p-piller?) icon_biggrin.gif Nå bruker jeg Yasmin...

Vil være litt frodigere..

Gjest Anonymous
Skrevet

vell, jeg vil si at du skal være fornøyd med den kroppen du har.... hvo0rfor skal du forandre på noe? om det er på grunn av at gutta skal like deg bedre, så kan du ike gjøre noe med puppene, for gutter er akkurat som oss jenter, de har forskjellig smak. noen liker store balongpupper, og andre liker bittesmå søte pupper. syns det er idiotisk å ta silikon og sånt, for man veit jo ikke hvordan "drømmetypen" liker dem alikevell?

Skrevet

"Yasmin" skal være bra!

Bruker selv "Trionetta" men merker ikke

noe forskjell der icon_wink.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

lurer litt på hvor gammel du er jeg???????

hvis du er ung, så bør du vente til du evt har fått barn, da kan puppene dine bli større. hvis du er voksen og ikke har tenkt til å få barn - da hadde jeg spart til kjøpepupper hadde jeg vært deg.

icon_smile.gif

• 4 uker senere...
Skrevet

hei

nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er, og heller ikke hvor langt du har kommet i utvklingen, men uansett:

de fleste gutter vil like puppene dine selv om de er små (har selv A-B cup, og har aldri fått annet enn komplimenter. kjæresten min elsker puppene mine, og synes de er akkurat passe).størrelsen på puppene spiller faktisk (etter hva jeg har skjønt) svært liten rolle for de fleste gutter over 16 år icon_wink.gif

angående silikon: har snakket med flere gutter (som har vært til sengs med jenter mede silikon) om dette, og har ennå ikke hørt en gutt si at han likte det. det føles annerledes, og ser annerledes ut. dessuten kan man i mange tilfeller kjenne hvor innlegget slutter og det er vel ikke akkurat så sexy.

mitt råd er derfor at du prøver å bli glad i de brystene du har. de fleste gutter synes en jente som er glad i, og nyter kroppen sin er mye mer sexy og viktig en et par store pupper icon_smile.gif

klem fra tingeling

Skrevet

Det er ikke størrelsen på brystene som er viktig, derimot om de er faste og vel formete.

For store bryster har, etter min oppfatning, noe oppblåst og kunstig ved seg. Det er nok litt umodenhet ute og går hos dem som er for opptatt av bryster og bryststørrelse, ja.

Bryster er tegn på fruktbarhet og sunnhet hos en kvinne, men de spiller tross alt bare en indirekte rolle, selv om de er gode å holde rundt icon_wink.gif.

Det viktigste er som sagt form og fasthet, og at brystvorten og areola (dvs. huden rundt vorten) hverken er for stor eller for liten. Et ammende bryst er en turn-off for meg...

Elefanten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ånei, så er vi på'n igjen.... *sukk* vell, mitt svar er som det har vært før, DRIT I OM DU HAR SMÅ BRYSTER! alle gutter er forskjellige, akkurat som vi jenter, og de vil ha forskjellige ting... tenk om du hadde tatt silikon men fant ut at "the one" faktisk vil ha ei jente med små pupper da? da hadde du virkelig driti på draget. vell, jeg syns du skal være fornøyd med de pupene du har jeg, jenta mi:)

Skrevet

Hei!

Jeg har heller ikke de værste pamla puppa. Er ganske fornøyd med de jeg har. Skulle selvsagt ønsket å hattt en anelse større når jeg skal ha kjoler og sånt.

Men som så fint sagt i inleggene før..har ike størrelsen så mye å si. Holdning er alfa omega...Vær stolt av puppene dine..Selvsikre jenter er en "turn on" hos de fleste gutter.

Dessuten hvem vil vel ha frivillige arr på kroppen, og faren for å miste følsomheten i brystknoppene..Har selv flere ufrivillige arr...Ikke spesielt pent.

Så hold hodet høyt..vær strolt og frem med ryggen...Holdning og attitude er ALT

Hilsen

Småpupp

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for alle svar. Det e som dokk sei at det berre gjeld å bli gla i dei puppan en har. Æ spurt kjæresten min, og han hadd itj no klaga nei. Men æ sko no ønsk at æ hadd no meir å strutte frem me på sommerstid:/ æ e berre 19 år og vil jo fremdeles utvikle mæ.. så æ får berre vent å sjå. Takk

Hilsen Anonym

hoppe.gif

Skrevet

Men i bunn og grunn er det så viktig med disse puppene???

Skjønner ikke at man gidder å stresse så med det, noen har små og noen har store-enkelt å greit!

Hilsen EmmaK, som selv har to søte små..

Skrevet

Har også små bryster som ble MINDRE av å få barn.Har lyst på større KUN for min egen del.Kan ikke gå i den og den typen kjole-de og de toppene da det se4r dumt ut med ingenting oppi.

Vil du forandre på størrelsen så gjør det for egen velvere og for ingen andre!

Jeg kommer til å øke så jeg fyller b cupen12

• 18 år senere...
Skrevet
På 2.4.2002 den 20.37, Gjest Anonymous skrev:

Lurer bare på om noen har noen tips for å få større bryster?

Er så drittleiav å gå rundt me nån klinkekula.

forresten.. koss får dokk sånne ansikt å sånn?

Jeg har selv små bryster, men det plager meg ikke. Menn liker alle slags pupper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...