Gå til innhold

nokia 3510

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nokia 3510,men har et prob. med ringe styrken.Har den på nivå 5, men den er veldig lav,hører den ikke hvis den ligger i veska eller langt vekke.

Noen andre som har prob. med dette, evt forslag til hva jeg kan gjøre.Laste ned toner er helt umulig for de blir så lave at det er en vits.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmz..

På min SonyEricsson T68i er det en skjult meny (for dem som reparerer tlf osv)..

Her kan jeg stille hovedlyden på telefonen. Vet ikke om nokia har noe slikt jeg...

Gjest Alette
Skrevet

Jeg har samme telefonen og har ikke noe problem med dette. Har den sjelden høyere enn volum 3. Kanskje du kan prøve å sammenligne den med en annen av samme typen. Det kan jo være noe feil i telefonen. Evt. kan du få oppgradert software'n og se om det hjelper. Det kan også være lurt å bruke en ringetone som høres litt skarp ut, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Har samme tlf.. og bare prob med den.

Hater den møkkatlf! kan ikke snakke i den engang.

savner den gankse 3210.

men den ble ødelagt da, selvforskyldt :-?

Skrevet

Har 3510 og det samme problemet når det gjelder lav ringelyd :(

Merkelig egentlig for den ene meldingstonene for tekstmeldinger kan skremme vettet av folk på en kilometers avstand :ler:

Telefonen fungerer ellers bra.

Skrevet

Meldinglyden har jeg bare på "et pip", likevel hender det ofte at jeg hopper i taket :ler:

Sånn ellers så klikker tlf veldig ofte når jeg prater i den. Så å si hver gang. Da går det ikke an å trykke på noe, den bare piper, og må skrus av og på igjen. (og det er ikke bare bare å skru den på da heller)

noen ganger så henger den seg opp i et ord en person sier når man prater, og den må skrues av.. eller den begynner å pipe noe sinnsykt så ALLE rundt hører det :oops:

Skriver jeg meld så kan du banne på at den klikker da og, men da blir skjermen "bare" svart en stund, mister dekning og sånn.. og må begynne på nytt.

Jeg blir gaaaaaal :ler:

den skulle jo vært levert.. men finner ikke kvitteringen :evil: :(:roll:

...surrehuet Madison..

Skrevet

Bare problemer med denne... Jeg sliter med at telefonen plutselig "dør", trenger ikke skru den på igjen, bare klemme litt, så kommer den tilbake... Å skru den av er en prøvelse, for da strever jeg for å få skrudd den på igjen...

Burde også levert den tilbake, men hva gjør jeg uten???... Får holde ut bindingstida og kjøpe meg noe bedre!!!!

Skrevet
den skulle jo vært levert.. men finner ikke kvitteringen :evil:   :(   :roll:

Oi... den bør du nok lever inn ja.

Hva med å kontakte butikken der du kjøpte den og spørre om å få en ny kvittering da? Kjøpet ditt har de sikkert liggende på datan og kan skrive den ut på nytt (Elkjøp har i hvert fall gjort det for meg tidligere).

Skrevet

Ja kanskje jeg kan det.. skader jo ikke å prøve :D

Er jo litt kjipt da, at når sjefen og sånn ringer.. så tror han at jeg plutselig legger på å greier :oops:

Eneste som er bra med tlf er alle meldingene man kan ha på den :D

Vet noen om noen andre tlf med samme meldings kapasitet?

Skrevet

Har 3510i, og ikke noe problemer med ringelyd. Har den aldri på høyere enn nivå 3.

Men meldingslyden har jeg på ett pip, men den kommer allikevel med lange merkelige melodier hver gang jeg får en sms.... :-?

Skrevet
Ja kanskje jeg kan det.. skader jo ikke å prøve :D

Er jo litt kjipt da, at når sjefen og sånn ringer.. så tror han at jeg plutselig legger på å greier :oops:

Eneste som er bra med tlf er alle meldingene man kan ha på den :D

Vet noen om noen andre tlf med samme meldings kapasitet?

Hadde 160 meldinger på min gamle 6210 hvor mange er det plass til på denne da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...