Midnattsol Skrevet 25. mars 2003 #1 Del Skrevet 25. mars 2003 I need heeeelp!!!! Sambo har snart bursdag og jeg sliter litt med hva jeg skal gi han i gave. Det jeg selv har tenkt litt på er en parfyme, eller gavekort på massasje. Hvordan høres det ut? Vi har også snart 1-års dag, og det skal vel også ha en liten oppmerksomhet. Så jeg trenger bare litt tips og ideèr, og jeg VET det er mange av dere kreative her på forumet. Også vil jeg ikke blakke meg heeelt heller Dataduppedingelibomser har han evig nok av, og det han ikke har her har han på jobben, så akkurat det området holder jeg meg unna. DVD-filmer har han et tonn av og kjøper det selv, så det blir liksom ikke så spesielt. Klær har han så mye av at jeg er egentlig ganske misunnelig. Help! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. mars 2003 #2 Del Skrevet 25. mars 2003 Gavekort på massasje er deilig, da! Jeg har gitt mannen min gavekort på dyprens med massasje, og er spent på om han tør å bruke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2003 Da må jeg jo la en annen dame klå på han. Hmz... Neida, bare tuller. Han har mye å gjøre på jobben, så han har sikkert bare godt av å få slappe av litt og få litt massasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2003 #4 Del Skrevet 25. mars 2003 I julegave ga jeg min kjære, gavekort på 10 hjemme massasje m/påfølgende middag. I tillegg til noen cder jeg visste han ønsket seg. Har en svigermor som er aromaterapaut hun har spesialkomponert noen gode oljer til oss.( jeg sa det var til stive skuldre..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. mars 2003 #5 Del Skrevet 25. mars 2003 Liten digresjon: Var på Body shop sammen med mannen min for å finne en massasjeolje, og det streifet ikke meg at det kunne oppfattes som at vi skulle bruke den til noe erotisk. DAmene fniste og sto i, og jeg kunne ikke skjønne hva som var så morsomt med at jeg hadde vondt i nakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. mars 2003 #6 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei. Har vært endel tråder om bursdagsgaver før. Her er noen av de: -------------------------------------------------------------------------------- http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...&highlight=gave http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...&highlight=gave http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...5301&highlight= http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...5836&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. mars 2003 #7 Del Skrevet 25. mars 2003 Hmm... kanskje et smykke eller en armlenke hvis han ikke har?!? Eller hva med en fin T-skjorte som han kan gå med nå som det nærmer det går mot varme tider?! Gavekort på tatoovering (hvis han liker sånt)??! Du finner sikkert noe inne på linkene Livet's datter postet!!! Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mars 2003 Joda, var jo noe der, men alkohol f.eks er utelukket da han ikke drikker Tenker det blir gavekort på massasje eller en parfyme, det var ca. sammen prisen. Men enn om han ikke VIL bli massert av noen på en salong??? :-? Det som er så deilig! Jo det vil han nok. Hvis ikke så kan jeg bruke gavekortet. No problemo :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mars 2003 #9 Del Skrevet 27. mars 2003 hva med en god middag ute på byen avsluttet med hen herlig god massasje når dere kommer hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. mars 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 27. mars 2003 Jaa, men jeg vet ikke helt om jeg er så flink til å massere, egentlig. Også blir jeg så fort lei. Vil heller han skal få en lang og goood massasje gjort på rette måten. Har enda ikke bestemt meg, har et par uker på å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #11 Del Skrevet 28. mars 2003 Parfyme er jo alltid kjekt å få da :D Det syns iallefall mannen min Ta med deo i samme merke og :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 28. mars 2003 Gode lukter å anbefale? Tenker på den nye til CK, den har han prøvd og var ganske god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #13 Del Skrevet 28. mars 2003 Du MÅ kjøpe Canel Allure! DEN er suuper! mm :D Dior Higer er og yummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 28. mars 2003 #14 Del Skrevet 28. mars 2003 Aqua di gio :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 29. mars 2003 #15 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg tror min skal få en bluetooth handsfree og minst en massasjetime på Vestkantbadet i Oslo. Han kommer til å trenge det når vi skal male den nye leiligheten vår. :D Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. april 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 10. april 2003 Bumper opp denne litt jeg. Kom over [url=http://www.vg.no/foto/produkter/]denne. Skal ikke bestille noe denne gangen, men legger den ut i tilfelle andre trenger noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå