Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

JEg ser ikke helt at det skal være noe motsetningsforhold mellom a, b eller c... :ler:

Men hvis jeg får velge, så går jeg for sex. Eh...- at de snakker om sex, mener jeg! :oops:

Og det er jo en interessant vri, for i disse dager snakker alle bare om krigens gang og ugagn!

Et oppfølgingsspørsmål fra meg:

...and when I get this feeling

I need ___________ healing...

1) Psychological

2) Sexual

3) no

4) to stop this

5) (plass for egne forslag)

Skrevet

...and when I get this feeling

I need ___________ healing...

1) Psychological

2) Sexual

3) no

4) to stop this

5) (plass for egne forslag)

Personlig ville jeg valgt alternativ 3, dog selvom dette ikke er det "riktige" alternativet.

Andre gode forslag på nr 5, kan være:

* seriously

* powerful

* long distance

* to tell you what I think about this

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, jeg tror at long distance healing er et undervurdert område der vekstpotensialet er grenseløst i de nærmeste årene. :ler:

Neste spørsmål:

Hvordan vil du beskrive Kaptein Sabeltann?

:briller:

Skrevet
Jepp' date=' jeg tror at long distance healing

Absolutt et undervurdert alternativ!

Potensiale til å være en "slu jævel". Enkelte sier til og med at han er en farlig mann. Kaptein Sabeltann er født høsten 1989 (noen fødselsdato er desverre ikke registrert.)

Se Sabeltann her

Gjest Anonymous
Skrevet

En superb, kortfattet og presis beskrivelse.

Men:

Hva heter den hittil ukjente sønnen til Kaptein Sabeltann?

1) Sersjant Melketann

2) Kjell Inge Røkke

3) Okken Bom

4) Fred. Olsen

5) Terje Søviknes

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det var min teori også -forskjellen mellom dem er at der Sabeltann er kjent for raske, brutale og ikke alltid suksessfulle piratangrep er Søviknes foreløpig mer kjent for å prakke brå og uventede samleier på den unge, kvinnelige delen av medlemsmassen sin. :o

Men i prinsippet er handlingene like, og et tydelig slektskap åpenbarer seg! :ler:

Dæskernsvartefankern - du er rasende dyktig!

*bøyer seg i støvet, og hoster ydmykt!*

Her er enda en utfordring:

Hvilke farger har katten til Postmann Pat? Og hvorfor

Skrevet

Den har ingen farger, den er svart og hvit. Det gir meg en myk overgang til:

It don't matter if you're .......... or ................

Er forresten litt sur for at dere har kost dere sånn uten meg. :x

Skrevet

Miss er ingen alminnelig katt med alminnelige interesser. Det å fange mus syns han ble for teit. Allerede som kattunge viste han seg å være noe mer enn bare en vanlig pus. Han var født med rosa, hel-dekkende pels, noe den satte svært liten pris på.

I en alder da vanlige katter normalt ville syns det var festlig å leke med garnnøster, så brukte Miss garnet til andre formål, og strikket sin første egne genser i sort/hvitt. Denne interessen for egen-produserte gensere har hengt ved ham siden. Han har gensere i alle farger, men det er den sort/hvite som benyttes v/filminnspillinger.

(Det mange ikke vet, er at Miss forsvant fra rampelyset i ett års tid. Han var misfornøyd med lønnen, og derfor satte han igang omfattende underslag og stjal jevnlig lottogevinster, lønningsutbetalinger og andre verdipapirer som fantes i posten. Pengene ble satt inn på en hemmelig konto i Sveits og skulle brukes til å gjenopprette skadene påført ham i forbindelse med kastreringen).

Skrevet

Miss er en jente, det er da noe alle vet!

Skrevet
Miss er en jente' date=' det er da noe alle vet![/quote']

Miss er nok transvestitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så så, kjære venner, nå må vi roe oss ned et lite hakk! :kul:

1) Jeg heller nok til den teorien at Miss er et typisk jentenavn, og at det dermed er naturlig å anta at Miss er jente. Dette utelukker likevel ikke tansvestitteorien, så det kan være at begge faktisk har delvis rett her!

2) Hvis jeg ikke tar helt feil heter det "It don't matter if you're deaf or dumb" - USA-republikanernes kampsang. Michael Jackson laget en fargeversjon av denne mens han var midt i konverteringsprosessen sin, med andre ord i sin grå periode... :ler:

3) Er det sant at Miss har en kriminell fortid? Stilig!!

:kul:

4) Hvordan fortsetter "Puss, puss så får du en ______"

Skrevet

blank gjenstand? (pusser for hardet livet for å finne det ut..)

Skrevet

Denne sangen er ærlig talt litt for sterk kost for små barn, spør du meg. LEnger ut i teksten står det: Hver eneste tann med WHISKY OG VANN, puss så får du en RUS.

HVilken verden er det vi lever i?

Skrevet

Aaahhhhhhhh. Selvfølgelig, at jeg ikke kom på det selv. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere er så flinke at jeg betrakter dere som fullt utlært og klare til å beære verden med deres kompetanse, stil og ynde. :lol:

Jeg er dypt og inderlig imponert, og lover å gi de aller beste anbefalinger dersom referanser er ønskelig!!

Bare et aller siste spørsmål:

Hva sa månen da brevet fra Mikkel Rev kom, og hva burde den kanskje heller ha sagt?

:ler::ler:

Skrevet

Månen sa Hipp hurra!

Jeg synes det ville vært mer naturlig å si "takk for brevet", men det er nå min mening.

Skrevet

Hadde jeg vært månen (noe jeg ikke er), ville jeg vært litt mer skeptisk til det brevet. Det er ingen som vet hva det inneholdt. Kan ha vært meget sensitiv informasjon. Synes derfor det var uansvarlig av månen å sende brevet videre til Afrika sånn helt uten videre...

(Nå skal det jo nevnes at Afrika ikke ville ha det, og sendte det tilbake)

Gjest Anonymous
Skrevet
(Nå skal det jo nevnes at Afrika ikke ville ha det' date= og sendte det tilbake)

Joda, men her er en åpenbar svakhet. HVOR ble brevet returnert? :ler:

Sendte Afrika brevet tilbake til månen eller til Mikkel Rev? HÆ?? Hvorfor i helfigur lager noen barnesanger som etterlater stakkars sarte sjeler med en haug ubesvarte spørsmål?? :o

Takke meg til Margrethe Munthe!! Hun har i hvert fall svarene!! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...