Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #81 Skrevet 26. mars 2003 Han drømte at det var krig på jord, och alla fred var slut (delvis sanndrømt).
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #82 Skrevet 26. mars 2003 Ja, sånn var det! JEg visste at det hadde noe med krig og fred og politikk og sånn - ikke bare de vanlige, våte drømmene! Hva skulle jeg gjort uten deg?
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #83 Skrevet 26. mars 2003 Det finnes flere versjoner også, men jeg føler ikke at alle gjør seg like godt svart på beige. Jahn Teigen sang: "Om det skulle blåse kaldt/varmt Om jeg leter overalt/hele dagen Ingen er så god som du/pappa Du er det vakreste/styggeste som finnes" Stryk det som ikke passer. Jeg skjønner at dette kan være vanskelig for deg, men du får gjøre så godt du kan. PS: Har du fått MERETE enda?
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #84 Skrevet 26. mars 2003 Jeg er imot hele "konkurransen" fordi jeg er uenig i selve forutsetningen. Jahn Teigen synger ikke - jeg vet ikke hva det kalles, men SANG er det definitivt ikke! (der rodde jeg meg vel vakkert unna en vrien sak - skal se jeg blir politiker når jeg blir stor, eller hvis jeg blir stor som en nevø sa... ) PS: Ja, men det forhindrer ikke at jeg vil stadig vekk... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #85 Skrevet 26. mars 2003 Det finnes flere versjoner også, men jeg føler ikke at alle gjør seg like godt svart på beige. Nå ble jeg jammen i tvil! Kan denne fargen kalles beige? Jeg har alltid gått rundt og tenkt (ja, hele tiden!) at det dreier seg om to varianter av det vi så folkelig og nærmest på bygdefolks vis kaller gusjegrønt! Eh..? :o
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #86 Skrevet 26. mars 2003 DENNE er gusjegrønn. Men ditt innlegg ovenfor er beige. Dette trenger jeg vel ikke å fortelle deg???
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #87 Skrevet 26. mars 2003 Der kan du se hva individuell persepsjon skaper av kluss, konflikter og faenskap! :o Jeg betrakter disse to fargealternativene som henholdsvis gusjegrønn og erkegusjegrønn, nemlig! Men vi blir nok enige, jeg har i hvert fall ikke tenkt å invadere deg for å få til et paradigmeskifte!
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #88 Skrevet 26. mars 2003 paradigmeskifte hmmm... må bare slå opp dette ordet
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #89 Skrevet 26. mars 2003 Hihi... du briefer med musikk jeg ikke har peiling på, mens jeg hoster opp uforståelige fremmedord...
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #90 Skrevet 26. mars 2003 :D He he... godt vi er forskjellige, alle mann (og kvinner)
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #91 Skrevet 26. mars 2003 Forresten: Har du sett Life of Brian?? Når massene roper "Yes, we're all different." En av filmhistoriens mest geniale replikker, spør du meg. Men spør du meg?
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 #92 Skrevet 26. mars 2003 Eeh, nei. Jeg gjorde forsåvidt ikke det. Men det kan ha noe å gjøre med at jeg heller ikke har sett den.
Edie Skrevet 26. mars 2003 #93 Skrevet 26. mars 2003 Nå synes jeg denne tråden går over støvleskaft her!!! Dermed tillater jeg meg å komme denne neste nesten utrolige vanskelige oppgaven: En sang som heter Down under fra det herlige 80-tall ble sunget av Men at * home * work * seahorse
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #94 Skrevet 26. mars 2003 "I said do you speak'a my language..." En av mine store favoritter!! Husk på at Australia ligger litt bak Norge hva angår likestilling og sånt snacks, så gruppen het faktisk Men at work. Du verden, hva jeg kan!
Edie Skrevet 26. mars 2003 #95 Skrevet 26. mars 2003 Dærskøttendøtte!!! Du imponerer trøffelen, helten min du...... :kysse:
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #96 Skrevet 26. mars 2003 *lar dette innlegget stå uimotsagt, slik at mange får et innblikk i de faktiske forhold... *
Edie Skrevet 26. mars 2003 #97 Skrevet 26. mars 2003 likestilling og sånt snacks forestiller meg en godte-kveld hjemme hos familien Trøffel....
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #98 Skrevet 26. mars 2003 Ja, det går mye i likestillingsgodbiter iblandet en og annen solidariseringsgodsak, litt fredsdueknasking og generelt regnskogsbevaringsarbeid når vi virkelig skal kose oss!
Edie Skrevet 26. mars 2003 #99 Skrevet 26. mars 2003 :enig_animasjon: :kgsmil: (I'm lost for words..)
Livets datter Skrevet 27. mars 2003 #100 Skrevet 27. mars 2003 Okej... back to business. "Let's talk about ___ baby, Let's talk about you ande me" Hva er det denne damen ønsker å snakke om? a) food B) health c) sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå