Edie Skrevet 28. april 2003 #503 Skrevet 28. april 2003 tenkte meg det..... Bare nyt deres eget speilbilde! Dere har all rett! Og for noen speilbilder!! Er bra at tuji og trøffel ikke er et par. Det er nemlig skikkelig dårlig gjort mot alle oss andre at de perfekte er sammen. Hva med å dele godene til oss andre? En liten digresjon..: det er jo alltid sånn. Hvorfor gifter filmstjerner seg med andre kjendiser? Se på Brad Pitt og Jennifer Aniston. To flotte mennesker, pene, berømte OG med ræva full av penger. Hva med å dele alt dette med andre? La to andre bli høye på pæra og berømte fordi de har giftet seg med en kjendis? Istedet for at de skal få hverandre? Er det rettferdig? Nuvel.. tilbake til dere to. JA, dere er gode. Så flotte mennesker!! (begynner å gå litt tom for nye komplimenter jeg.. er det lov å gjenta seg selv?)
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #504 Skrevet 28. april 2003 er det lov å gjenta seg selv?) Naturligvis
Edie Skrevet 28. april 2003 #506 Skrevet 28. april 2003 Tuji: Du er den alle jenter vil være venninne med Du er den alle gutta sikler etter Du er smart Du er ærlig, trofast Du er flink i alt du gjør Du har en stil som alle misunner deg Du har bare gode innlegg Du har bare fornuftige poeng Du løser alle oppgaver med glans Du er snill mot andre stakkarser som ikke klarer alt OG, du er sjef her!!
Edie Skrevet 28. april 2003 #508 Skrevet 28. april 2003 Trøffelhelten: Alle gutta misunner deg Alle jentene vil ha deg Alle kvinnene vil ha deg Du er sånn en gentlemann at du sjelden tar opp tilbudene Du har en kropp som en Gud Du har en humor som stand-up-Norge misunner deg Du har en intelligens som slår alle dr.cand.alt-menneskene ned i støvla Du har en vidde og dybde i deg og innleggene dine som berører det innerste i sjelen min Du er snill Du er et godt menneske! OG, du er sjef her!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #510 Skrevet 28. april 2003 Det er jammen praktisk å bli minnet på slike detaljer...
tuji Skrevet 28. april 2003 Forfatter #512 Skrevet 28. april 2003 Her har jeg tøysa skikkelig og posta samme melding to ganger, uten å se at det allerede har kommet skryt om meg. Fydda.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #513 Skrevet 28. april 2003 Tuji; jeg tror vi ellers skal være enige om at Aricept er veldig, veldig, veldig god til å skryte! *forlater skjermen noen timer for å tørke tårene og få bort den verste rødmingen*
Edie Skrevet 28. april 2003 #514 Skrevet 28. april 2003 *forlater skjermen noen timer for å tørke tårene og få bort den verste rødmingen* Trenger du lommetørkle? Kan hjelpe deg med å tørke også? klapper trøffel forsiktig på kinnet og hvisker i øret: du fortjener all skryt..
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #515 Skrevet 28. april 2003 Kan hjelpe deg med å tørke også? Nå ble jeg satt ut igjen... :o :oops:
Edie Skrevet 28. april 2003 #516 Skrevet 28. april 2003 Skal ikke mye til for å sette ut deg gitt.... :o
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #517 Skrevet 28. april 2003 Nei, jeg får los og mister vurderingsevnen bare jeg ser sporene av en damesykkel...
Edie Skrevet 28. april 2003 #518 Skrevet 28. april 2003 .......:"''''`´'':...........`////.............. ....... ......... ....................................--------O-------- (lager visst veldig merkelige spor når jeg sykler jeg...... )
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #519 Skrevet 29. april 2003 Aricept, det ser ut som om du akkurat har blitt nordisk mester i klassen "BMX-triksing med innlagt søle og medbrakt fyll" Gratulerer, du kjære vakre vene osv. (fyll inn eventuelle mangler selv!)!!
Edie Skrevet 29. april 2003 #520 Skrevet 29. april 2003 du kjære vakre vene osv. vene? hvor kommer dette fra? når ble det en positiv ting å bli sammenlignet med en blodåre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå