Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått tillatelse!!! :Nikke:

:enig_animasjon:

Men ellers er vi en fryktelig eksklusiv klubb. Vi liker best å holde det hemmelig for andre, men det er et faktum at det er vi som er de kuleste, smarteste, hippeste, mest sexy, beste og deiligste av alle KG-brukerne tilsammen!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... Da skjønner jeg det ... det er klart at dere ikke vil ha med alle oss andre taperne... (Er en litt enkel skjel som må ha tingene skrevet i klartekst) :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, nemlig!

Dette er en tråd for oss som etter kort tid skjønner alt vi får inn med teskje - med andre ord oss smartinger som ikke er avhengig av å få alt intravenøst... :ler:

Skrevet

Fyll inn riktig ord:

Bæ bæ lille

* ku

* lam

* okse

* bille

Slike oppgaver er jo bare selve beviset på hvorfor vi er de kuleste, smartest, beste KG-brukerne. . . . .

Gjest Anonymous
Skrevet

pokker!

*og der var vi tilbake der tråden begynte, men du verden for en utvikling verden har sett underveis!*

Skrevet
pokker!

*og der var vi tilbake der tråden begynte, men du verden for en utvikling verden har sett underveis!*

Jeg ble litt satt ut av å bli sammenlignet med deg og tuji... Mine helter og Aricept nevnt i samme setning?? Jeg, sett på som hipp KG-bruker? Ble rett og slett for mye for meg... :ler:

Måtte gå tilbake til tidligere tider, og gjemme meg bak selvtillitt-booster oppgaver igjen...... :erter:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men kjære Aricept, husker du ikke at

1) Tuji har skrytt på seg å være Michael Jackson

2) Jeg har skrytt på meg opptil flere sekunders kapasitet :oops: samt et snev av romantisk legning

Med andre ord; du må gjerne skryte på deg all verdens hipphet. Eller heter det hippskap? Hippleik?

'

Skrevet
kjære Aricept

elskling..... :rodme:

Jeg har skrytt på meg opptil flere sekunders kapasitet  :oops: samt et snev av romantisk legning

Bare skryt?? tror jeg ikke noe på... dessuten, en fugl hvisket meg i øret at du en gang sammenlignet deg selv med Ted fra Sølvpilen!! da kan det ikke være skryt...

Skrevet

du må gjerne skryte på deg all verdens hipphet. Eller heter det hippskap? Hippleik?

Det heter hippnad.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det heter hippnad.

Ja, jeg fikk liksom ikke noen av mine alternativ til å trille helt naturlig over leppene... :ler:

Men hippnad sitter med én gang! Takk, kjære! :kysse:

Gjest Anonymous
Skrevet
en fugl hvisket meg i øret at du en gang sammenlignet deg selv med Ted fra Sølvpilen!! ...

Selv er jeg skeptisk til det fugler hvisker i øret mitt - både fordi jeg lurer litt på om de faktisk kan hviske og fordi jeg er enda mer skeptisk hvis svaret er "ja"

Med andre ord; ta hviskingen med en kilo salt! Eller en klype. Eller var det en spiseskje?

Skrevet
skeptisk hvis svaret er "ja"

Noe spm du er redd for å få ja på??

Skrevet

Jamen, vet du ikke det da?? Er det noe fugler kan så er det jo å hviske.

Hva slags fugler er det du har vært borti? Sitter med terrassedøra oppe nåe jeg.. og hører fuglene hvisker masse!!

eller er det ikke hviske de gjør? visker de kanskje? nei, tror ikke de fungerer som viskelær. Ikke det at jeg har prøvd...

Elefanter kan forresten også fly! (det har jeg nemlig sett!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mulig at vi har litt ulikt begrepsapparat, kjære, vakre Aricept, men i min verden er den vanlige lyden mer kvitring/skvaldring/piping enn hvisking.

Bortsett fra gjøken, DEN har tendenser sent på kvelden.

Ellers vet jeg jo at elefanter kan fly - jeg er jo ikke dum, heller!

Skrevet

Jeg vet du ikke er dum! Kjekke, deilige, sexy trøffel!! :kyss:

ååå, du sa kjære, vakre Aricept.... *dååååååååååååååner*

kommer tilbake når jeg våkner fra dånedippen.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Kjekke, deilige, sexy trøffel!! :kyss:

Jeg føler et visst behov for å ha dette utsagnet stående flere steder, bare for å fjerne enhver tvil... :ler: :oops:

På den annen side; hvis dette utarter enda mer får vi vel hver vår samboer på nakken... - og det er vel mange andre steder vi heller vil ha dem enn akkurat der... :oops: :sjarmor:

Skrevet
Jeg vet du ikke er dum! Kjekke, deilige, sexy trøffel!! :kyss:

ååå, du sa kjære, vakre Aricept.... *dååååååååååååååner*

kommer tilbake når jeg våkner fra dånedippen.... :ler:

Hei hei hei.... nå synes jeg dette begynner å ta litt VEL mye av her. Blir helt brydd, jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare så det er helt klart; jugekors er et allment akseptert hjelpemiddel både i debatter, krangler og ved garantier - dog ikke i kommersiell sammenheng.

Men for å unngå at Livets datter rødmer for mye (hun er visstnok singel for tiden, det var noen kuer som rautet det i øret mitt), så kan vi vel være enige om at seksuelle aktiviteter egner seg bedre i praksis enn i "offentlige" tråder som dette... :oops: :sjarmor:

Som Fleksnes sa (han hvisket det ikke i øret mitt): Det er ikke nok å si halleluja, man må gjøre det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...