Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite hint trøffel: de fleste jenter vil ikke barske machomenn! Tro det eller ei!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Et lite hint trøffel: de fleste jenter vil ikke barske machomenn! Tro det eller ei!

:hoppe::kyss::hoppe::hoppe::kyss::hoppe::hoppe::kyss::kyss::hoppe::kyss::hoppe::kyss:

Skrevet

Trøffel; har du sett instruksjonsvideon enda da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, foreløpig har jeg mer enn nok med bruksanvisningen og "denne side opp"

:ler:

Skrevet

Jeg er tilbake, og er skikkelig drittsur for at ingen har merket at jeg har hatt påskeferie. :evil: Hmmmppfr.

Skrevet

Må beklage tuji.... Men har vært borte selv også, kan jeg bruke det som unnskyldning? Kom hjem for snaue to timer siden. Vært i Kiel jeg nemlig :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi kom vel ganske plutselig tilbake alle sammen.

Har du hatt det fint, Tuji? Truffet Michael Jackson eller andre med interessante neser?

Skrevet

Møtte ikke Michael, nei, og det var en stor skuffelse. For ham, seff.

Har bare slikka sol, og det skulle jeg nok aldri gjort, for nå har jeg soleksem på tunga. Au.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, akkurat det med å slikke sol er overvurdert - det blir vanvittig varmt etter en stund!!

Selv sliter jeg med smaksløker i koma etter et firedagers intensivkurs i opprinnelig koreansk matkunst - men fy flate så mye deilig!!

Mat, altså. :ler:

Skrevet
firedagers intensivkurs i opprinnelig koreansk matkunst

Kan du lage mat også? Dæven!

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho:

Jeg sa vel ikke at jeg holdt kurset..? :ler:

Jeg er av dem som er forferdelig dårlig på bakegreier, men som til gjengjeld elsker å leke litt med middagsgryter. Ikke minst synes jeg grytelokkene lager fin lyd når man klasker dem isammen...

Skrevet

Kan du lære opp min samboer? Eller meg??

Jeg er veldig flink til å bake, men å lage mat er jeg ikke alltid like flink til.. Men det nå jeg som lager maten her hjemme da..Og han har ikke klaget enda. Men vet ikke hvor kresen han er da.. hehe..

har vi gjester blir det enten at vi lager taco sammen eller bestiller pizza...Tør ikke by mine venner på noe annet.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje vi kunne lære opp hverandre, meg og gjærbakst er omtrent like naturlig som gullfisk og sykling... :ler:

Og bare sånn at smuglesere med skitten påskefantasi har det klart for seg; den gjensidige opplæringen handler om mat! Ikke knaing, trykknapper og andre ting som har vært omhandlet tidligere i denne geniale tråden! :ler:

Nemlig!

Skrevet

Jeg er en jævel på gjærdeig!

Skrevet

Søren.... var det mat vi skulle lære?? :ler:

Jeg er faktisk et lite gjærbakstgeni! Og det tillater jeg meg å si uten å føle meg det minste skrytete!! Mulig det er mange ting jeg ikke kan, men gjærbakst det kan jeg!

og forresten, jeg er av den type gullfisk som liker sykler jeg....

Skrevet

Da er vi to!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

*Ser for seg Tuji på gjærdeig

Hold grisepraten Deres for Dem selv!

Skrevet

Hvorfor er egentlig denne leken bare for Tuji og Tøffelhelten???

... Det er jo mange andre som blander seg inn hele tiden ... Vil dere egentlig leke helt alene...?

Skrevet

kanskje vi burde ha satsa på gjørbakst i stedet for potetgull? et lite feilskjær? eller gjør ikke vi feil? :ler:

Skrevet

... Det er jo mange andre som blander seg inn hele tiden ...

Jeg har fått tillatelse!!! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...