Edie Skrevet 15. april 2003 #401 Skrevet 15. april 2003 returrett noen ganger kunne nok også en bytteordning vært på sin plass. Bare for å få bekreftet at gresset også må slås på den andre siden
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #402 Skrevet 16. april 2003 returrett noen ganger kunne nok også en bytteordning vært på sin plass. Bare for å få bekreftet at gresset også må slås på den andre siden Ja, og min erfaring er at grønnere gress er enda tyngre å slå!
Edie Skrevet 16. april 2003 #403 Skrevet 16. april 2003 men nå er vi langt på viddene her synes jeg. Hva har hendt med potetgullet vårt? Har produksjonen påskeferie kanskje? Et navn mangler vi jo! Venter i spenning på gode forslag...
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #404 Skrevet 16. april 2003 JEg synes potetgullet skal hete Asbjørn! Et navn som fenger :o , som fungerer internasjonalt og som gir gode vibrasjoner! Ellers er det naturlig at påsken tilbringes på viddene, så ta det helt rolig!
Edie Skrevet 16. april 2003 #405 Skrevet 16. april 2003 Er enig i det meste, men Asbjørn er da vitterlig ikke et internasjonalt navn. Er da ikke mange land som har bokstaven ø?? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #406 Skrevet 16. april 2003 Nei, men navn som er vanskelige å uttale virker ofte veldig fengende på store folkemasser! :o Se bare på det korte og geniale navnet Sade! Uttales ulikt hver gang jeg hører det! Ellers tenkte jeg jo på å kalle potetgullet Odd, Bård eller Randi, men disse navnene fungerer definitivt ikke på engelsk! På samme vis som Anders kanskje er litt uheldig på tysk... Ergo endte jeg opp med Asbjørn, men jeg er åpen for forslag!
Edie Skrevet 16. april 2003 #407 Skrevet 16. april 2003 Likte Randi jeg! Og synes det fungerer på engelsk! Lov å ha litt frekt navn er det ikke?? Jeg er åpen for alle andre forslag enn Asbjørn.... liker ikke det navnet jeg.... (håper at det ikke er trøffels ordentlige navn...)
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #408 Skrevet 16. april 2003 Jeg er åpen for alle andre forslag enn Asbjørn.... liker ikke det navnet jeg.... (håper at det ikke er trøffels ordentlige navn...) Asbjørn er derimot et av navnene som står øverst på fy-listen vår dersom det skulle vise seg at resultatet av 24 sekunders hardt arbeid :o blir en gutt... Hva med * Fishing Chips? * Micro Chips? * Rifla(nei, forresten... ) * Potato Gold Fankern, dette er vanskelig!
Edie Skrevet 16. april 2003 #409 Skrevet 16. april 2003 24 sekunders hardt arbeid Ikke videre imponert her nå...... :-? Hva med * Fishing Chips? * Micro Chips? * Rifla(nei, forresten... ) * Potato Gold Fankern, dette er vanskelig! Skal ikke være lett!! Eller? Synes vi skal holde oss til et norsk navn jeg. Da kan vi selge det som ekslusivt vikinggodt til våre medmennesker i reste av verden!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #410 Skrevet 16. april 2003 Ikke videre imponert her nå...... :-? Nåja, da hjelper det kanskje ikke hvis jeg påstår at de 24 sekundene ble relativt jevnt fordelt på 4 ganger...
Edie Skrevet 16. april 2003 #411 Skrevet 16. april 2003 Nåja' date=' da hjelper det kanskje ikke hvis jeg påstår at de 24 sekundene ble relativt jevnt fordelt på 4 ganger... [/quote'] Åjoa, det hjelper faktisk. Det er faktisk imponerende kort tid. 6 sekunder gangen. Ikke mange som klarer å gjøre alt det man skal i løpet av 6 sekunder. Min erfaring er at det siste avgjørende som inneholder det som fører til en navne-fy-liste i seg selv tar 6 sekunder eller mer...
Edie Skrevet 16. april 2003 #413 Skrevet 16. april 2003 Veldig greit med forarbeid, men ikke i den formen jeg ser for meg nå.... Madammen ligger i senga og er opptatt med sitt. Trøffel sitter i stua og er opptatt med sitt. Et høydepunkt nærmer seg, og trøffel roper; kjærring, gjør deg klar, her kommer 6 sekunders hardt arbeid!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #414 Skrevet 16. april 2003 Dæven, har du vært flue på veggen!?! :o
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #415 Skrevet 16. april 2003 Forresten, jeg kaller henne ikke kjerring! Jeg kaller henne "Rugekasse"... SKIKKELIG romantiker, esse!
Edie Skrevet 16. april 2003 #416 Skrevet 16. april 2003 Det er greit å ha lyst på barn. Det er greit å være opptatt av det og det er greit å prøve. Men rugekasse?? Et sted går grensa..... Romantiske trøffel ja!. . . Du er like sexy da!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #417 Skrevet 16. april 2003 Ja...altså...EGENTLIG kaller jeg henne for fristerinne og lurendreierske. Men dét kan jeg jo ikke innrømme her inne, for da avslører jeg jo mitt alter ego ganske brutalt... Ellers mener jeg selvsagt at romantikk er en oppskrytt jentegreie. Konsis og effektiv formering, det er tingen!
Livets datter Skrevet 16. april 2003 #418 Skrevet 16. april 2003 Ellers mener jeg selvsagt at romantikk er en oppskrytt jentegreie. Konsis og effektiv formering, det er tingen! Jeg lurte på når manne-mannen skulle komme frem i deg, trøffel. Og der kom den!!!
Edie Skrevet 16. april 2003 #419 Skrevet 16. april 2003 fristerinne og lurendreierske. Kan jeg innrømme at det er det vi er uten at du roper etter noen..?? romantikk er en oppskrytt jentegreie. ikke ta alle jenter under samme kam her nå! Romantikk passer seg kun i ytterst få situasajoner. Eller så må mannen være person som passer til romantikk. Og slike menn er det ytterst få av!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #420 Skrevet 16. april 2003 ikke ta alle jenter under samme kam her nå!! Hold grisepraten Deres for Dem selv! Selvfølgelig bruker jeg forskjellige kammer! Ellers er det slik at jeg ikke kan sies å være av de barskeste machomennene i mils omkrets. Dette forsøker jeg å kompensere gjennom å være desto mer sjåvinistisk (jeg er med andre ord av dem som synes at kjønnsfascisme er et slags sentrumsalternativ... ) *slår seg forsøksvis på brystet, men bommer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå