Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #301 Skrevet 7. april 2003 Kan ikke vi egentlig sparke ut de vi vil, siden vi eier partiet? Jeg vil gjerne ha med Michael Jackson. "The girl is nine"
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #303 Skrevet 7. april 2003 Billie Jean is not my lover! She's just a girl who claims that I am the one Helt ukjent problemstilling for oss menn med nesen i behold!
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #304 Skrevet 7. april 2003 Nå beveger du deg på tynn is, vennen...
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #307 Skrevet 8. april 2003 Jeg mobber ikke, jeg flørter! Har du ikke sett hvor rik hun er?? Men fy f... - jeg er helt ute av trening!
Edie Skrevet 8. april 2003 #308 Skrevet 8. april 2003 Å, var det det du prøvde på... Et lite tips trøffel; bare vær deg selv. Din sjarm er nok i seg selv, behøver ingen sjekketriks osv...
tuji Skrevet 8. april 2003 Forfatter #309 Skrevet 8. april 2003 Trodde flørting var bannlyst her jeg!
Edie Skrevet 8. april 2003 #311 Skrevet 8. april 2003 Men det er fortsatt lov hvis det går under begrepet smisking??
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #312 Skrevet 8. april 2003 I tilfellet Tuji og undertegnede er vel ordbruk som i andre sammenhenger kalles smisking rett og slett en presis og objektiv personvurdering. Noen vil kanskje til og med hevde at det er understatements, men dét gjelder nok bare dem som kjenner oss virkelig godt!
Edie Skrevet 8. april 2003 #313 Skrevet 8. april 2003 Håper ikke det er jeg som kommer med underdrivelser? For jeg sier nemlig ting slik jeg ser de... Legger ikke på, tar ikke bort noe.. Tuji er jo den søteste jenta i kretsen her! Og du, trøffel; finnes nesten ikke ord som kan forklare. Heftigste mann jeg har møtt på lenge!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #314 Skrevet 8. april 2003 Et meget godt innlegg! Det burde egentlig spres diskret og ofte ut over alle trådene her inne på denne guiden... :oops:
Edie Skrevet 8. april 2003 #315 Skrevet 8. april 2003 Synes jeg har spredd litt rundt omkring jeg.. ikke så mye om tuji kanskje, beklager, men trøffel tiltaler meg mer gitt.... Har skryti av deg andre steder assa!!! nemlig!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #316 Skrevet 8. april 2003 :oops: :oops: *blir overmannet av en overraskende ydmykhet
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #318 Skrevet 9. april 2003 Nei, nå er det på tide å bli seriøse her! :oops: :o Og da tror jeg vi må gå tilbake til utgangspunktet for denne tråden, nemlig oppbygging av kulturell selvtillit hos trådens bidragsytere! Derfor: Kan Byggmester Bob fikse det? 1) Klart han kan! 2) Hva da? 3) Eh...? Eller hva?
Livets datter Skrevet 9. april 2003 #319 Skrevet 9. april 2003 Ifølge min nevø på 2 år, kan byggmester "Bamm" fikse alt. Så det må bli alternativ 1.
tuji Skrevet 9. april 2003 Forfatter #320 Skrevet 9. april 2003 Jeg tror ikke Byggmester Bob kan fikse noe som helst. Han sniker seg unna på en finurlig måte i den sangen, nemlig: Byggmester Bob - kan det fikses? Byggmester Bob - klart det kan! Han sier ikke at det er han selv som skal fikse det, han sier bare at det kan fikses. JEg tror han leier inn polakker til å fikse det, og så tar han all æren selv. Litt sånn som Milli Vanilli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå