Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, synes vi har tatt en litt for langt skritt her nå. Denne tråden her skulle jo være selvtillit-booster'n min! :ler:

Jeg prøver meg derved på en ny oppgave, og ser hvordan responsen blir på denne;

ta den ring og la den . . . . .

Hva er riktig her:

1) ligge

2) handle

3) snakke

4) vandre

5) bli borte

Du kan få et hint ved å se på fargene.... :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

*snurt*

Utviklet seg for fort, liksom! :o :ler:

Dette er derimot en av de ytterst få trådene her inne som faktisk viser en smule progresjon og (hittil) lite renspikket hets, ondskap og trusler om stenging og/eller utestengelse. Dét er en prestasjon!!

Full av diskresjon og lutter godvilje som jeg er, unnlater jeg selvsagt å nevne tittelen på denne tråden også - men jeg antyder at tuji bør få si sin mening før den siste utfordringen fra min side blir oversett...

Demokrati, democrazy, demo crazy?... :ler:

Skrevet

Dette er derimot en av de ytterst få trådene her inne som faktisk viser en smule progresjon og (hittil) lite renspikket hets, ondskap og trusler om stenging og/eller utestengelse. Dét er en prestasjon!!

Stor applaus til oss selv for det! :enig:

Når det gjelder denne:

ta den ring og la den . . . . .

Hva er riktig her:

1) ligge

2) handle

3) snakke

4) vandre

5) bli borte

... velger jeg å se bort ifra at du her har farget alternativ 4 GRØNN. Jeg ser på dette som et meget utspekulert forsøk på å villede meg, og velger derfor alternativ nr 5; "Ta den ring og la den bli borte".

Dere har vel hørt sangen:

"Ta den ring og la den bli borte.

som en betent og misfarget vorte"

Skrevet

Nå ble det så mange vanskelige ord at jeg ikke skjønte hva jeg skulle uttale meg om. Men det som er helt sikkert, er at jeg har rett. Og det står jeg for. Trøff og jeg bør ha rett til å avfeie alle andre, siden det strengt tatt var vi som fant på dette.

Og til den siste oppgaven: Man kan ikke bare TA en ring. Det vet jeg som har jobbet i gullsmed.

Skrevet

Tuji! Du skjønte jo alt! Det var jo hele lureriet, selvfølgelig kan man ikke bare ta en ring.

Selv om livets datter hadde et veldig godt svar! :P

Gjest Anonymous
Skrevet
Trøff og jeg bør ha rett til å avfeie alle andre, siden det strengt tatt var vi som fant på dette.

Og til den siste oppgaven: Man kan ikke bare TA en ring. Det vet jeg som har jobbet i gullsmed.

1. avsnitt: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt enig, vi er sjefen!

2. avsnitt: Enig når det gjelder det prinsipielle, man kan ikke bare TA en ring!

Derimot må du spesifisere litt dette med at du har jobbet i gullsmed. Er du kirurg? :o

Når det gjelder de fem alternativene, bortsett fra min prinsipielle innvending, har jeg mest tro på alternativ 1 eller 5. De andre tre alternativene tilskriver ringen både egen vilje og handlekraft, og min erfaring med ringer er at de er rimelig passive av seg!

Luringen!

:ler::ler:

Skrevet

Kan så ydmykt akseptere at tuji og trøfle er sjefer her. . . . . .

men jeg spurte veldig pent i begynnelsen da, om jeg fikk lov å være med! Håper det gjelder enda!

Grunnen til at jeg spurte, er jo at det er som en drøm som går i oppfyllelse å få være med på denne tråden! Få lov til å sosialisere (dog på en snodig måte) med tuji og trøffelhelten!! Mine store helter!! Jeg ser sånn opp til dere!! Dere kan jo så mye, er såå flinke!!

Håper jeg ikke blir utsatt for sjefing nå..vil gjerne fortsatt være her.. :kysse: til dere begge!!

(håper dere liker en smule overdreven smisking....)

Skrevet
Trøff og jeg bør ha rett til å avfeie alle andre, siden det strengt tatt var vi som fant på dette.

Snufs... snufs... :cry: :cry:

(trekker meg stille tilbake)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg for min del synes kanskje du var litt i overkant forsiktig i smiskingen. :ler:

På den annen side; antydningens kunst behersker du til fingerspissene, og videre til tastaturet - og dét holder for meg! :ler::ler:

Hva sier du, Tuji?

Skrevet

jeg kan smiske mer hvis der vil? :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Snufs... snufs... :cry: :cry:

(trekker meg stille tilbake)

Æsj, så defensivt!

Eller er det en del av sånn lurendreierskestrategi? Sånn at vi skal si rimelig unisont "åhuffamegsåtriståhuffoghuffværsåsnillogkomtilbake..."?

:ler:

Skrevet

Uten at jeg har noen innflytelse.. jeg synes dere skal rope unisont tilbake på Livets datter jeg...

Skrevet

Smisking er noe jeg elsker.

Men nå må jeg gå. Trøffluz er sjefen resten av dagen. Skriv noe pent om meg mens jeg er borte, da!

Gjest Anonymous
Skrevet
Uten at jeg har noen innflytelse.. jeg synes dere skal rope unisont tilbake på Livets datter jeg...

Det synes jeg også, men jeg ville aldri finne på å innrømme dét heller offentlig!

Skrevet

JA, smisk mer, mye mer! Nå må jeg i hvert fall gå!

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som føler seg kallet?

Værsågod! :ler:

Skrevet

Tuji:

Du er den alle jenter vil være venninne med

Du er den alle gutta sikler etter

Du er smart

Du er ærlig, trofast

Du er flink i alt du gjør

Du har en stil som alle misunner deg

Du har bare gode innlegg

Du har bare fornuftige poeng

Du løser alle oppgaver med glans

Du er snill mot andre stakkarser som ikke klarer alt

OG, du er sjef her!!

Skrevet
Noen som føler seg kallet?

Værsågod! :ler:

(...innom for å spionere)

Nope!

Venter på det unisone ropet!

Skrevet

Vil du ha smisk du også trøffelhelt? Må vel nesten det, siden du er utnevnt til sjef resten av dagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...