Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og en ting til' date=' jeg ville vært litt forsiktig med flørtingen Tuji..[/quote']

Jeg flørter ikke! Det var et høyst vennskapelig kyss på kinnet, ikke noe mer. Jeg er da en dannet dame!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager så meget Tuji... Bøyer meg ærbødigst i støvet.... :roll:

Burde jo skjønt det med en gang. Men til mitt forsvar, det er ikke lett å se forskjell på et vennskapelig kyss på kinnet og et lidenskapelig kyss på kinnet da...... :P:ler::P

Gjest Anonymous
Skrevet
Bøyer meg ærbødigst i støvet.... :roll:  

Men til mitt forsvar, det er ikke lett å se forskjell på et vennskapelig kyss på kinnet og et lidenskapelig kyss på kinnet da...... :P  :ler:  :P

Jeg for min del oppfattet det mer som et vitenskapelig enn lidenskapelig kyss, hvilket bare viser hvor vanskelig de ulike kyssefaglige disiplinene kan være! :ler:

Ellers anbefaler de fleste eksperter IKKE å bøye seg i støvet. For det første er det uheldig for allergikere, for det andre kan det være ugreit for ryggen dersom man begynner å nyse i ubehagelig bøyd stilling. At det kan være bra for karakteren, er en helt annen sak!

Nåvel, til saken!

Hvem påstår at vinsjene på kaien er flinkere enn Beatles, og hvor stor fornærmelse er dette på en skala fra 1 til 10? :ler:

Skrevet

Det er jo han godeste Bjarne Brøndbo o/co som kom med det utsagnet. For å si det slik; jeg TVILER på at vinsjene på kaia låter bedre enn Beatles (men dette må nøye sjekkes ut før jeg kan komme med en bastant uttalelse om emnet).

Gjest Anonymous
Skrevet

:o

Dette er et svar som tyder på at du har politiske ambisjoner!

Jeg vil ha et klart og raskt svar, gjerne bortimot injurierende mot Brøndbobanden!

:ler:

Skrevet

Ingen politiske ambisjoner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det synes jeg også, men jeg ville ALDRI ha innrømmet det offentlig!

Skrevet

Se der, ja.... Ooooops???

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser med spent forventning frem til den vitenskapelige avhandlingen din om vinsjene på kaien mot Beatles!!

*Lyd og rytme fra vinsjene på kaien i Namsos vurdert opp mot lyd og rytme fra Beatles - en komparativ analyse*

:hoho:

Skrevet

Nuvel, jeg skal blande meg inn. Mine analytiske kunnskaper er dog ikke hva de engang var...

Så noen lang avhandling kommer ikke. Men hvis det er den minste sannsynlighet for at lyd og kvalitet etc. på noen som helst måte kan speiles gjennom suksess..?? ja..

Spør bare jeg, hvem har størst suksess? Beatles eller DDE? Føl dere gjerne fri til å sammenligne dagens situasjon. For jeg er nemlig temmelig sikker på at Beatles vil vinne her, selv 30-40 år etter sin storhetstid..

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, jeg tror nok også at Beatles har mer suksess enn DDE, særlig dersom vi utvider analysen til også å gjelde Utlandet (hvor nå dét ligger hen... :ler: )

Selv har jeg aldri hørt vinsjene på kaien i Namsos, men jeg har også vondt for å tro at de overgår Beatles' beste øyeblikk... :ler::ler:

Skrevet

Synes ingen skal dømme vinsjene på kaia før de har hørt dem. Vi kan ikke si at Beatles høres bedre ut uten å ha grunnlag for det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, vi kan si det. Hvis vi ikke kan si noe uten å ha grunnlag for det, blir det et taust samfunn.

Altså: Jeg mener at lyden av vinsjene på kaien i Namsos er overvurdert!! Nemlig!

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis vi da kan anse oss ferdige med den vinsjfaglige debatten har jeg en liten utfordring til de som måtte føle seg kallet:

Hva var sannsynligvis Åge Aleksandersen ruset på da han skrev "Rio de Janeiro"?

Fire pils og en pizza

Skrevet

Hva var sannsynligvis Åge Aleksandersen ruset på da han skrev "Rio de Janeiro"?

Fire pils og en pizza

Fire bugg og en coca cola???

Skal iallefall ikke se bort ifra det!!!

Skrevet

HAn var helt klart rusa på livet. Og Jesus.

Spørsmålene er litt enkle nå...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg registrerer at svarene som kommer er veldig forskjellige selv om spørsmålene blir oppgitt å være "lette."

Kan det tenkes at enkelte ikke ser dybden? :ler:

Nuvel, her er en dødsens alvorlig oppgave:

Drøft påstanden "Joik har større kraft enn krutt" i lys av de aktuelle begivenheter i Irak.

Skrevet

Drøft påstanden "Joik har større kraft enn krutt" i lys av de aktuelle begivenheter i Irak.

Ja, greit nok at krutt har nok noen virkninger som ikke er like heldig for sivilbefolkningen i Irak. Skader skjer, de mest fatale er fysiske. Men selvfølgelig påvirkes de psykisk også. Lengsel etter de som er borte kanskje, og redsel for neste kruttaksjon.

Men er det ikke noe som sier at ord er sterke enn en neve? (evt. krutt...)

Og det å høre på joik, ja det setter jo merker langt inn i sjelen. Virkningene av krutt kommer man etterhvert over. Tenk på oss her i Norge. En uke etter at krigen er over, så tenker vi ikke lenger på ofrene i Irak. I hvert fall ikke de fleste av oss.

Men den joiken som infiltrerer seg inn i beinmargen og gir oss uforklarelige sjelelige opplevelser. Ja..

For å bevise; bare sett på en joik og kjenn ryggmargen vibrere....!!!

Takk for oppmerksonheten! :lol:

Skrevet

Er det denne du mener??? Vi har utvilsomt tatt et skritt videre fra:

Skal vi se... joik større kraft enn krutt? Du må mene joika-kaker. Det kan absolutt bli til krutt hvis du spiser for mye av det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...