tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #281 Skrevet 7. april 2003 Selvsagt, det er det allerede satt av penger på budsjettet til.
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #282 Skrevet 7. april 2003 Stilig! Hvor mange f-16 har vi råd til?
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #283 Skrevet 7. april 2003 Tjue. Er det for lite? (Per kommune, altså)
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #284 Skrevet 7. april 2003 Kanskje litt snaut, men vi får heller konsentrere innsatsen slik at flere kommunekvoter slås sammen til lange overlydskolonner. (der klarte jeg jammen to scrabbleord på samme linje)
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #285 Skrevet 7. april 2003 Jeg kan alltids sponse noen selv, hvis det trengs. Jeg bor tross alt i Bærum.
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #286 Skrevet 7. april 2003 Ja, jeg har lagt merke til dét - og så har jeg tenkt at "hun der er sikkert sånn stinkin' rich bærumblærumberte som spiser hushjelper til frokost og har en egen database der "pels til ulike anledninger" er en av filene" Men foreløpig må jeg likevel si at du har gjort et skuffende normalt inntrykk! Du er kanskje blant de radikale der inne som har akseptert at Høire nå skrives med y?
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #287 Skrevet 7. april 2003 Hva!? :o Dette har jeg da aldrig samtykket i!?
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #288 Skrevet 7. april 2003 Da ligger løsningen blott (blått?) for øyet: Kjøp opp partiet! Dermed har vi også fått bred politisk støtte for potetgullprosjektet vårt! På våre kanter er "to fluer i en smekk" et passende uttrykk for sånt. Hos dere er det kanskje mer i retning av "to BMW M3'er i samme garasje"
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #289 Skrevet 7. april 2003 Hånei du, der gikk du fem på! Jeg er ikke innfødt, da vet du. Jeg er en ekte bygdis i sjela mi.
Edie Skrevet 7. april 2003 #291 Skrevet 7. april 2003 Jeg kan leve med å være rifledirektør! Men ta det med ro, jeg kommer ikke til å slutte med smiskingen. Dere to fantastiske mennesker fortjener all ros dere kan få!!! F-16, den ideen liker jeg! Men jeg kan nok ikke sponse noe der gitt.... Er fra Oslos beste østkant jeg nemlig...
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #293 Skrevet 7. april 2003 Ja, Vindern er det første stedet jeg tenker på når jeg hører på Landbrukshalvtimen - og ikke minst når jeg en sjelden gang kjenner eimen av hønsegjødsel rive i nesen!
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #294 Skrevet 7. april 2003 Jeg kan leve med å være rifledirektør! F-16, den ideen liker jeg! Men jeg kan nok ikke sponse noe der gitt.... Er fra Oslos beste østkant jeg nemlig... Som du ser, Aricept, så er akkurat det finansielle ikke noe problem! Vi er faktisk hakket før verdensherredømme akkurat på dét området nå som Høire er kjøpt opp!
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #295 Skrevet 7. april 2003 Vel vel. Det spiller ingen rolle hvor jeg kommer fra, hovedsaken er at jeg er folkeregistrert i Bærum. Det er litt vanskelig å identifisere seg med andre bæringer, men jeg prøver så godt jeg kan å passe inn. I dag skal jeg for eksempel kjøpe nye elegante sko som ikke går an å gå i. De er nemlig moderne, og det er det viktigste. Dessuten er de kjempedyre.
Edie Skrevet 7. april 2003 #296 Skrevet 7. april 2003 Det viktigste var at det var riktig merke trodde jeg?
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #297 Skrevet 7. april 2003 Ja, men at de er dyre er alltid et pluss.
Edie Skrevet 7. april 2003 #298 Skrevet 7. april 2003 men det er i alle fall bra at økonomi ikke er noe problem! Skattepengene dine da trøffel??? høhøhøhøhøhøhø??????? Men du får unnskylde meg, jeg er mindre opplyst på dette området. Hvordan skal Høire, eller Høyre som vi fra østkanten sier, hjelpe oss med å selge potetgull? Skal herr Petersen gå rundt med reklame for Kiwi-potetgull på brystet?
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #299 Skrevet 7. april 2003 Kan ikke vi egentlig sparke ut de vi vil, siden vi eier partiet? Jeg vil gjerne ha med Michael Jackson.
Edie Skrevet 7. april 2003 #300 Skrevet 7. april 2003 Jeg vil ha med..... øhhh, søren jeg kommer ikke på noen kjekke menn nå jo.......... (du kan jo ikke være med i partiet trøffel, du er jo sjef for alt annet, derfor jeg ikke nevner deg der,....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå