tuji Skrevet 25. mars 2003 #1 Skrevet 25. mars 2003 Gjett sangen! Ja, ja, kjære barn, jeg har kroppen full
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 Nei vent - jeg vet det! Det er den derre Juba juba lille lam! Her er en ny utfordring: ...som det stiger frem furet værbitt over vannet med de tusen hjem (jeg har alltid lurt på det der med vannet med de tusen hjem... )
tuji Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2003 Den ble for vanskelig for meg. Ny vri: Fyll inn det som mangler: Glade ...., hellige ....., engler daler ...... i skjul
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #7 Skrevet 25. mars 2003 Tror det skal være henholdsvis barn, kyr og ofte Gi meg fortsettelsen: Her kommer dine arme... Alternativ 1) Riddere Alternativ 2) Små Alternativ 3) Krigere Tjensten koster kr. 29 pr. minutt
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #9 Skrevet 25. mars 2003 Nei, men du skal få lov til å stille neste spørsmål som trøstepremie, i tillegg til at jeg gir deg en imaginær gratulasjonsklem!
tuji Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2003 Hva har Knutsen og Ludvigsen i taket i "Vi har en grevling i taket"?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #11 Skrevet 25. mars 2003 DEN KAN JEG!Men det er faktisk nødvendig med to alternativ; de har jo både Greve Ling og Greve Lang hvis jeg ikke husker helt feil! Derimot mener jeg at elledillene var opptatt i møte da sangen ble spilt inn. Neste spørsmål: Hva skjer når man blir seksogseksti?? Dæven, jeg elsker denne konkurransen! Flott nivå!!
tuji Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2003 Flere ting: 1. Først da tar livet til 2. Da gjør man som man vil 3. Først da blir livet kult 4. Man kan trå til for fullt (litt usikker på hva som ligger i det) Ikke for å skryte, men vi er ganske morsomme nå. Det mener jeg helt objektivt, altså. Må tenke litt på neste oppgave...
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #13 Skrevet 25. mars 2003 Ikke for å skryte, men vi er ganske morsomme nå. Det mener jeg helt objektivt, altså. Ja, objektive meninger har jeg alltid hatt bortimot ubetinget respekt for, og denne er jo helt uangripelig i tillegg...
Edie Skrevet 25. mars 2003 #14 Skrevet 25. mars 2003 jada, vet jeg innvaderer.. leste tittelen på tråden. men likte nivået veldig godt på denne tråden Er det mulig å få gjette på én sang i alle fall?? for selvtillitten min sin skyld??? snille snille tuji og trøffelhelt.....`???
tuji Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #15 Skrevet 25. mars 2003 Ja, seff kan du det! Er bare litt tom akkurat nå, kommer sterkere tilbake i morgen. Men da lover jeg en bra en. Trøfflus har visst også gått sin vei for dagen.
Edie Skrevet 25. mars 2003 #16 Skrevet 25. mars 2003 takker venter spent på å få en selvtillit-oppkvikker imorgen!!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #17 Skrevet 26. mars 2003 Her er dagens første utfordring: Gi meg fortsettelsen på denne barnesangen: Her kommer Ole .... Alternativ 1) Lukkøye Alternativ 2) Brum Alternativ 3) Bull Og NEI, det blir ikke gitt flere alternativ! Vi høyner nivået litt i dag, nemlig!
Edie Skrevet 26. mars 2003 #18 Skrevet 26. mars 2003 nå legger du lista høyt her!! hmm*tenke*tenke* han bor i en skog, så det er nok ikke lukkøye. Brum mener jeg er en bjørn, bull er jo okse. Det er jo dyr begge deler, nei, nå gjør du det vanskelig... Er det flest bjørner eller okser i skogen?? prøver å komme på med melodien... tralalala her kommer ole ????
tuji Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #19 Skrevet 26. mars 2003 Hallo, den er jo lett. Svaret er Ole I'dole eller hvordan det skrives.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #20 Skrevet 26. mars 2003 Nei, riktig svar er nok egentlig Ole "I Grenoble ska me slååå dekk" Ellefsæter. Men dere var flinke begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå