Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har en fulltids butikkansatt i året? (Sitte i kassa på Rimi eller ligende matbutikk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du vil tjene rundt 200 000 +/- dersom du har høyest lønn = 10 års ansennitet...

Ikke så veldig bra akkurat :)

Men i butikk er der jo litt ekstra å hente på kveld, helg og helligdag da.

Men ikke mye.

Skrevet

Jeg tipper rundt 90,- kroner timen.

Skrevet

Min venninne som jobber på H&M tjener ca 114,50 kr pr time, i tillegg kommer tillegg for ubekvem arbeidstid og H&M-bonus. Tror dette gjennomsnittlig blir drøyt 120 kr pr time.

Gjest liv (ikke innlogget)
Skrevet

Jeg jobber i butikk. Tariffen for de uten ansitet er 95.44kr i timen pluss tillegg for kveld og helg om du jobber mer enn 12timer i uka.

Håper det hjelp. da jeg jobba fullt hadde jeg ca 17000kr. i uka før skatt(jobba ca 180timer i mnd(45t i uka)

Skrevet

Jeg jobber som sjef i en av kjedene. Ingen av mine ansatte har under 99 kr i timen. I tillegg kommer kvelds/helgetillegg. Man skal ikke mange år tilbake før mellomledere hadde 165000 i året... (under 80 kr timen for å jobbe som sjef...)

Skrevet

as propos forrige innlegg... jobbet en stund som ass. butikksjef i rimi. og regnet ut at hvis jeg hadde jobbet som vanlig butikkmedarbeider med samme arbeidstid hadde jeg tjent BEDRE...

Gjest Scampi
Skrevet

Liv - 377,77 kroner i timen!!! :o (du mente vel i måneden.. :D )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...