Gjest Påbesøk Skrevet 25. mars 2003 #1 Del Skrevet 25. mars 2003 Heisann! Jeg har gått på Trionetta i snart to år nå og jeg er nå i den "pillefrie-uka". Jeg har fått resept på nye p-piller(synfase) fordi jeg ikke er fornøyd med Trionetta. Er det sånn at jeg kan begynne rett på Synfase-brettet da jeg vanligvis skulle begynt på et nytt Trionetta-brett? (dvs rett etter at jeg er ferdig med den pillefrie-uka) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. mars 2003 #2 Del Skrevet 25. mars 2003 Har du vurdert P-ringern? Æ e storfornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 26. mars 2003 #3 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har også byttet til Synfase - og gikk rett på det nye brettet etter den pillefrie uka. Ingen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 28. mars 2003 #4 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg byttet fra Trionetta til Yasmin. Hadde skikkelig problemer med Trionetta. Jeg brukte Trionetta i over et år, og jeg hadde noen helt utrolige humørsvingninger og var helt utrolig følsom for hva det nå enn skulle være..f.eks. så begynte jeg å gråte for ingenting og var helt uttafor. Først trodde jeg det bare var meg, men så fant jeg ut at jeg skulle slutte med p-pillen en stund for å se hvordan det gikk da. Etter kort tid merket jeg at jeg hadde det mye bedre; bivirkningene ble borte, og jeg merket at jeg hadde det mye bedre med meg selv. Jeg bestemte meg for å begynne med et merke som heter Yasmin. Det kan anbefales! Jeg merker ikke noe til "uvanlig følsomhet" (hvis man skal kalle det det), og humørsvingningene er borte (utover det som er normalt selvfølgelig). Men jeg lurer på: Er det noen andre som har hatt lignende problemer med Trionetta? For min del så var de pillene helt grusomme! Nå er vel det forskjellig fra kvinne til kvinne, men jeg er kjempefornøyd med Yasmin..jeg anbefaler det på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. mars 2003 #5 Del Skrevet 28. mars 2003 påbesøk: ang spørsmålet ditt: ja. du bare bytter rett over den dagen du ellers ville begynt på nytt brett. tror det står i pakningsvedlegget - ikke at jeg har prøvd synfase, men det pleier å stå i bruksanvisningen... scarlet: hadde det som deg med trionetta, ja! gikk også på yasmin senere og var veldig fornøyd. har sluttet med dem også nå, siden behovet for prevensjon ikke har vært til stede på en stund, men når det melder seg skal jeg teste ut p-ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2003 #6 Del Skrevet 28. mars 2003 Hmmm...innlegget til Scarlet har fått meg til å tenke...jeg bruker Trionetta, har gjort det i snart 4,5 år. Jeg er skikkelig plaga med depresjon, angst og sinne til tider. Har regna med at det bare er sånn jeg er...selvom jeg ikke har vært slik tidligere. Jeg har også fryktelig mye vondt i hodet. Nå begynner jeg å lure på om dette kan ha noe med disse p-pillene å gjøre...Hadde kanskje ikke vært så dumt å prøve noen andre? Beklager at jeg går litt utenfor tråden... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. mars 2003 #7 Del Skrevet 28. mars 2003 vet du, jeg var helt sprø det året jeg gikk på trionetta. (mange vil nok mene jeg er sprø så det holder selv om jeg ikke går på p-piller lenger, men de skulle sett meg da!) må bare anbefale at du eksperimenterer med å prøve et annet merke. sånn jeg hadde det i den perioden unner jeg ikke noen å ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 28. mars 2003 #8 Del Skrevet 28. mars 2003 Hmm... jeg begynner også å lure nå. Har gått på trionetta i 2,5år. Er veldig plaget med hodepine. Husker bare ikke om jeg var det før jeg begynte på pillene også. Resepten min går snart ut...kanskje på tide å prøve noe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå